Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Wednesday, July 18, 2012

Dandy Nails Make it Real

Hi dear readers !

Well, let's starts with some not so good news, I don't know if I'll be able to post as often and regularly as usual in the next days. On monday I sprained my ankle at work, I have to wear a cast and I walk with crutches but the other leg was a bit hurt too and it's really hard and painful for me to walk, so I stay in my bed all day and only move a few times a day, when necessary.
I actually can sit and play with my polish, but I can't go to the bathroom and wash my hands between steps of my nail care routine so maybe my nails will be a mess.
If I can't post new stuff, I'll start posting the interviews you sent me, I have enough of them for august and for now :)

Now my only wish is to heal quickly and be able to go on holidays ! I never got this problem so I don't know how long it can take to recover ...

On to some nail polish, I finally tried Make it Real from Dandy Nails !
Make it Real is a purple shimmer base filled with gold micro glitter and bigger gold hexagonal glitters. It's a really great combo !
I was afraid by the application of such a glitter bomb but I didn't have any problem and not a lot of cleanup to do. And it was opaque with two coats, which I appreciate ! I hate doing more than two coats when it's not for nail art or layering ;)
Another winner by Dandy Nails :)


 You can find Dandy Nails polish on Etsy:

Do you like it ?

Have a nice day :)

Version Française - Cliquez ici
Hello les filles :)

Bon, je commence tout de suite avec la nouvelle pas trop top, je ne sais pas si je pourrai poster aussi régulèrement que d'habitude dans les jours à venir.
Lundi, je me suis fait une entorse à la cheville au boulot. Je suis plâtrée et je dois marcher avec des béquilles, mais comme l'autre jambe a été légèrement blessée également, c'est très douloureux et difficile pour moi de marcher, du coup je reste au lit toute la journée et ne bouge que le strict minimum.
Je peux tout de même m'asseoir et jouer avec mes vernis, mais je ne peux pas aller à la salle de bains et me laver les mains aussi souvent que dans ma routine de soins habituelle, donc mes ongles seront peut-être moches.
Si je ne peux pas poster de nouvelles photos, je commencerai à publier les interviews auxquelles vous avez participé ces dernières semaines, j'en ai assez pour cette semaine et le mois d'août ;)

Pour le moment tout ce que j'espère c'est de guérir vite et de pouvoir partir en vacances. Je n'ai jamais eu d'entorse avant, je ne sais pas combien de temps il faudra.

Passons aux choses plus joyeuses, le vernis d'aujourd'hui est Make it Real de Dandy Nails !
Make it Real est un mauve scintillant bourré de micro-paillettes dorées et de grosses paillettes hexagonales, dorées également. C'est vraiment un chouette mélange de couleurs !
J'avais un peu peur de l'application avec ce genre de paillettes mais ça a été relativement facile, je n'ai même pas eu trop de nettoyage à faire. En plus il est opaque après deux couches, ce que j'apprécie ! Je déteste faire plus de deux couches quand ce n'est pas du nail art ou du layering ...
Un autre vernis gagnant pour Dandy Nails ;)

Vous pouvez trouver les vernis Dandy Nails sur Etsy:
http://www.etsy.com/shop/DandyNails

Qu'en pensez-vous ?

Bonne journée :)

No comments: