Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Friday, September 14, 2012

Kiko Peacock Green Stamped

Hi dear readers !

For today I have a quick stamping made over the lovely Peacock Green from Kiko, a holographic polish from their latest limited edition !

As it's name doesn't say, it's a blue holo that applies easily and has very beautiful holographic effect. Unfortunately, my pictures don't show all the holo goodness as there was no sun when I did those nails :(


I painted my nails with two coats of Kiko 401, except for the ring finger which was painted in black with Essence Black Out.
Then I stamped the lightning image from Bundle Monster plate BM305 with black Konad polish, and I stamped the same image with Kiko 401 on the accent nail.
As you can see, it works really well for stamping ! I think I even prefer the accent nail in this mani :)

I love that design from the new Bundle Monster set, I really suck at creating lightnings with the tape method so this one will help a lot :D

Do you like it ?

Have a nice day :)

Version Française - Cliquez ici
Hello les filles !

Aujourd'hui j'ai un petit stamping à vous montrer, avec en base le joli Peacock Green de la dernière collection de Kiko !

Comme son nom ne le dit pas, Peacock Green est un superbe bleu holographique. Il s'applique facilement et le rendu holo est du plus bel effet ! Malheureusement il n'y avait pas de soleil le jour où j'ai porté cette manucure, donc les photos ne lui rendent pas justice :(


J'ai donc appliqué le Kiko 401 partout sauf sur l'annulaire, sur lequel j'ai posé un vernis noir, Essence Black Out.
Ensuite j'ai stampé le motif éclairs de la plaque Bundle Monster BM305 avec un vernis Konad noir, et avec el même Kiko pour l'accent.
comme vous pouvez le voir, il marche à merveille pour le stamping! Je pense même que je préfère l'annulaire par rapport au reste de la manucure :)

J'aime beaucoup ce motif du nouveau set Bundle Monster, vu que je ne suis pas douée pour faire les éclairs au sctoch tape, ça m'aidera pas mal :D

Vous aimez ?

Bonne journée :)

2 comments:

Kirsty @ Oh! Look at my nails said...

Love the peacock green! Stunning :)

Sugar Yummy said...

C'est sublime tout simplement !!!!!
J'adore l'association et je suis super impatiente de recevoir mon kit Bundle Monster ! :D