Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Friday, November 30, 2012

Best of You: The Nail Polish Challenge

Hi dear readers !

Here's another interview, please welcome Kelli !


1. Where are you from ? 
I live in New Jersey, and I go to university here too!

2. When did your love for polish started, and how ? 
I actually only started my obsession for nail polish last summer, when my friend and I made a pact to paint our nails every time we hung out - eventually we were doing our nails every day, and I was buying more and more!

3. How many polish do you own ? 
I haven't counted since I hit around 200, but I buy polish every week so it has to be at least 300 by now!

4. Who or what inspires you ? 
I usually find inspiration in other bloggers' works - I try to follow as many blogs as I can on GFC and Tumblr to learn from them and be inspired.

5. What are your favorite nail polish blogs ? 
Chalkboard Nails, the Nailasaurus, the Manicurator, and of course, Sweet Sugar ;)

6. Do you have a blog ? 
www.thenailpolishchallenge.blogspot.com 

7. What is your favorite part in blogging ? 
My favorite part is being able to see how much I am improving every day!

8. Funny and non-polish related question, are you a cat or a dog person ? 
I love ALL animals, but I definitely like dogs better ;)

Thank you, Kelli !

Don't you think these manis are fabulous ?! I especially love the second one :D

Have a nice day !
Version Française - Cliquez ici
Hello !

Et voici une nouvelle interview, je vous présente Kelli !





1. D'où viens-tu ? 
J'habite dans le New Jersey, et c'est également là que je vais à l'université!

2. Quand a commencé ta passion du vernis, et comment ? 
C'est récent, mon obsession a commencé l'été dernier, quand mon amie et moi avaons fait le pacte de se vernis les ongles chaque fois qu'on se verrait ! Du coup on faisait nos ongles tous les jours, et j'ai commencé à acheter de plus en plus de vernis !

3. Combien de vernis possèdes-tu ? 
Je n'ai plus compté depuis que j'ai atteint les 200, mais j'achète du vernis chaque semaine donc je dois tourner dans les 300 !

4. Qu'est-ce qui t'inspire ? 
Je trouve mon inspiration dans les créations d'autres bloggeuses - J'essaie de suivre autant de blogs que possible sur GFC et Tumblr pour apprendre et trouver l'inspiration.

5. Quels sont tes blogs favoris ?
Chalkboard Nails, the Nailasaurus, the Manicurator, et bien sûr, Sweet Sugar ;)

6. Possèdes-tu un blog ? 
www.thenailpolishchallenge.blogspot.com 

7. Qu'est ce que tu préfères dans le fait de tenir un blog ? 
Ce que je préfère est de pouvoir constater mes améliorations chaque jour !

8. Question fun qui n'a rien à voir, tu es plutôt chats ou chiens ? 
J'aime TOUS les animaux, mais ma préférence va aux chiens ;)

No comments: