Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Wednesday, January 30, 2013

Nude Leopard Nails

Hi dear readers !

So, I finally bought some nude polishes ! They are my very first ones, simply because nudes are something I wouldn't wear on their own. I love colorful nails, and nude shades on me just look like if I painted my nails with a foundation haha !

But lately I've seen great nail arts made over a nude base, so I had to get some for me ...
Here's what I did :)


I used two coats of Essence Hazelnut Cream Pie for the base, and stamped the leopard print with Bundle Monster Plate BM221 in black Konad, then added a tiny bit of China Glaze I'm Not Lion into each spot.
I completed the look with an accent nail made of two coats of China Glaze I'm Not Lion.

I can say I loved this look ! It's not too discreet, blingy but not too much. I have a lot to learn from nude shades :)

What about you, do you like that look ?

Have a  nice day :)
Version Française - Cliquez ici
Hello !

Ca y est, j'ai enfin acheté des vernis nudes ! Ce sont mes premiers, ça ne m'attirait pas avant tout simplement parce que ce n'est pas une teinte que je porterais seule. J'aime les ongles colorés, le nude c'est vraiment pas mon truc et en plus, sur moi, on dirait juste que je me suis peint les ongles au fond de teint xD

Mais bon, y a que les imbéciles qui ne changent pas d'avis n'est-ce pas, et puis dernièrement j'ai vu quelques nail arts sympas sur une base nude, du coup je me suis dit que je devais me lancer :)

J'ai utilisé deux couches d'Essence Hazelnut Cream Pie en base, et j'ai stampé l'imprimé léopard avec la plaque Bundle Monster BM221 et du vernis Konad noir. J'ai ajouté un peu de China Glaze I'm Not Lion dans chaque "tache" et j'ai terminé par un accent nail avec le même vernis.

En tout cas, j'ai beaucoup aimé ce look ! Ce n'est pas trop discret pour moi, c'est bling bling mais pas too much. J'ai beaucoup à apprendre des vernis nudes, je pense !

Et vous, vous aimez ?

Bonne journée !

1 comment:

Kfeein said...

J'aime beaucoup, et avec le China Glaze, ça mets en valeur la couleur nude !