Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Monday, January 7, 2013

Zoya Tru & Hearts

Hi dear readers !

Do you like the new blog design ? I thought it was time for a little change :)
If you have any suggestion on what should appear or things you don't like on the blog, feel free to let me know it :)

On to today's nails ! This year, I'll try to use all my untrieds. Yeah, I noticed that I always go with colors I already tried for my nail arts and stampings, and I'm left with a lot of untrieds ! What a shame !

Among those poor abandoned polishes was Zoya Tru. Can't believe I never wore that pretty color !


So, I used two coats of Tru, then stamped using China Glaze Hi Tek and Bundle Monster plate BM317.

It didn't stamp correctly on my middle finger but a part from that, I loved the combo.

What about you, do you like it ?

Have a nice day :)
Version Française - Cliquez ici
Hello !


Vous aimez le nouveau design du blog ? Je me suis dit qu'il était temps pour un peu de changement :)
Si vous avez des suggestions à me faire, ou si il y a des choses que vous n'aimez pas dans cette nouvelle version, n'hésitez pas à me le dire :)

Passons aux ongles du jour ! Cette année j'ai décidé d'essayer au maximum d'utiliser mes vernis jamais testés ! Eh oui, j'ai remarqué que j'avais tendance à retourner vers des coloris que je connaissais déjà, et il me reste pas mal de flacons jamais ouverts. La honte !

Parmi ces pauvres vernis délaissés, on retrouvait Tru de Zoya. Je me demande encore comment j'ai pu passer aussi longtemps à côté de ce joli vernis !

J'ai donc  utilisé deux couches de Zoya Tru, puis j'ai stampé avec le China Glaze Hi Tek et un motif de la plaque Bundle Monster BM317.

Le motif ne s'est pas très bien imprimé sur le majeur, mais à part ça, j'aimais bien l'ensemble !
Et vous, vous aimez ?

Bonne journée :)

1 comment:

Lou is Perfectly Polished said...

A really gorgeous combination. I love this stamp I've used it a few times as its so pretty :) xx