Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Sunday, June 23, 2013

Best of You: MissHD

Hi dear readers !

Here's the last Best of You interview for this month.
I was really glad when I got her email, because she's belgian, just like me :D And I don't know a lot of other belgian polish lovers (except the great Very Emily!) And she's very talented !
Please welcome Heloise from Miss HD !

1.Where are you from ?
I'm belgian, from Liège exactly.

2. How many polishes do you have ? 
A lot, I'd even say too much ! As I'm waiting for some orders to arrive, I can't give you the right number
 :oops:

3. Which polish color could you never live without ? 
Orange, I love that color ! But I don't have much polish in that tone, how is it possible ? The color I have the most is pink.

4. What's your favorite nail art technique ? 
Stamping, I love it !!! I also love sponge gradients. Both are quick to make and always give a gorgeous result.

5. What's your nail art/polish pet peeve ? 
Badly made polih brushes ! Those with one bristle longer than the other, or those that are too small or too thick. Also those that always give you too much polish even if you wipe it in the bottle's neck. That drives me crazy !

6. Do you have a blog ? 
Yes, I had one for a few months now. here it is: http://papotages.misshd.be

7. What is your favorite part in blogging ? 
I can share my crushes, summarize what I have and what I loved, and also introduce people that made an impact on me. It's like a public part of my personal diary.

8. Fun and non-related question, are you a cat or a dog person ?
Cats ! :) Even if I'm allergic :sneezes:

Finally, show us your best nail art work !
Here's the nail art I'm the most proud about. These are roses made with the one stroke technique.
Thank you for participating, Heloise !
I'd love to be able to make one stroke like she does :)

I hope you enjoyed it :)

Have a nice day !
Version Française - Cliquez ici
Hello :)

Voici la dernière interview Best of You d ce mois !
J'étais ravie de recevoir le mail de la bloggeuse du jour, car elle est belge, tout comme moi :D Et je ne connais pas beaucoup de bloggeuses nail art belges (à part la talentueuse Very Emily!), ça fait toujours plaisir ! Et en plus, elle est plutôt douée :)
Merci d'accueillir Heloise de Miss HD !

1. D'où viens-tu ?
Je suis belge, de Liège pour être exacte.

2. Combien de vernis possèdes-tu ? 
Enormément, beaucoup trop même ! Ayant quelques commandes en cours, je ne saurai dire le chiffre exacte. :oops:

3. De quelle couleur de vernis ne pourrais-tu pas te passer ? 
Le orange, j'adore cette couleur ! Mais j'en ai presque pas... Comment ça se fait ? La couleur que je possède le plus est le rose.

4. Quelle est ta technique préférée en nail art ? 
Le stamping. J'adore !!! Ensuite, les dégradés à l'éponge. L'un et l'autre sont très rapides à réaliser avec un effet superbe à chaque fois.

5. Quelle est ta bête noire en vernis ou nail art ? 
Les pinceaux mal foutus ! Quand tu as un poil qui dépasse, ou qu'il est trop petit, trop épais. Ceux que tu as beau racler, il y reste toujours trop de vernis dessus et du coup tu en mets partout. De quoi me mettre en rogne.

6. Possèdes-tu un blog ? 
Oui, depuis quelques mois maintenant, j'ai un blog que voici : http://papotages.misshd.be

7. Que préfères-tu dans le fait de tenir un blog ? 
Je peux partager tous mes coups de coeur, faire un résumer de ce que je possède, ce que j'ai aimé et aussi y présenter les gens qui m'ont marqué. C'est un peu la partie public de mon journal intime.

8. Question fun qui n'a rien à voir, tu es plutôt chiens ou chats ?
Chat ! :) Même si j'y suis allergique. :atchoum:

Enfin, montre nous ton meilleur travail de nail art :)
Voici le nail art dont je suis le plus fière. Il s'agit de roses réalisées en one stroke.

Merci pour ta participation, Heloise !
Comme j'aimerais réussir le one stroke comme elle le fait !

J'espère que ça vous a plu :)

Bonne journée ^^

No comments: