Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Wednesday, October 16, 2013

33DC Day 11: 3D

Hi dear readers !

Today's prompt for 33DC was 3D, and I wish I had some spikes or big resin flowers to do something funny with them, but I don't. So I went for something smaller but still some kind of 3D: studs !

Once again, I associated my manicure with saran wrap. This has really become my to-go technique !


On the ring finger, I applied two coats of Kiko 319 for the base, then painted a stripe of Catrice Purposely Purple in the middle and added studs all along that stripe.
On the other nails, I did a saran using Kiko 319, Catrice Dirty Berry and Catrice Purposely Purple.

I hope you like it !
I had a quick look at what the other girls did today, and I saw some impressive 3d nail art ! I love these :)

Have a nice day :)
Version Française - Cliquez ici
Hello !

Le thème du jour pour le 33DC était la 3D, et j'aurais aimé avoir des spikes ou de grosses fleurs en résine sous la main pour faire quelque chose de sympa avec, mais ce n'était pas le cas, donc je me suis rabattue sur du relief beaucoup plus discret: les studs !

Une fois de plus, j'ai associé mon nail art à un saran ... C'est vraiment devenu ma technique préférée !

Sur l'annulaire, j'ai posé deux couches de Kiko 319, puis j'ai peint une bande au milieu (enfin, à peu près) avec Purposely Purple de Catrice et posé les studs tout le long de cette bande.
Sur les autres ongles, j'ai réalisé un saran avec le Kiko 319, Dirty Berry de Catrice et à nouveau, Purposely Purple.

J'espère que vous aimez !
J'ai jeté un coup d'oeil rapide aux autres créations, et il y a des nail arts assez impressionnants avec des objets 3d ! J'adore :D

Bonne journée :)


No comments: