Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Wednesday, June 2, 2010

Closed - 100 !

This giveaway is now closed. I'll draw a winner soon ! Good luck :)

Yeah ! I've reached 100 followers ! :D
When I created this blog last November, I didn't know if it would be successful ... I tried to improve my pics, my nail polish application, the appearance of the blog ... And now, each day I get more and more of your sweet comments that I love to read and make me want to continue :)
So, to thank you, my dear faithful readers, I organize

my very first giveaway !

Yeah ! J'ai enfin atteint les 100 abonnés ! :D
Quand j'ai créé ce blog en Novembre dernier, je ne savais pas si il aurait du succès ... J'ai essayé d'améliorer la qualité de mes photos, l'application de mes vernis, l'apparence du blog ... Et maintenant, chaque jour je reçois de plus en plus de vos adorables commentaires que j'adore lire et qui m'encouragent à continuer :)
Alors, pour vous remercier, chers fidèles visiteurs, j'organise

mon tout premier giveaway !
When this giveaway will end, I'll draw one happy winner with random.org and she'll win the Catrice and Essence polishes on the pic above, plus some extra stuff I haven't buy yet like nail decals, glitters, and of course some snack and good things from Belgium :) 

A la fin de ce giveaway, je tirerai au sort une gagnante via random.org, qui remportera les vernis Catrice et Essence ci-dessus, plus quelques goodies que je n'ai pas encore achetés, comme des stickers, paillettes, et bien sûr quelques douceurs et snacks de Belgique :)
The World's Coolest, Hang Loose, Point break, Surferama, Pool Party
The prize includes the 4 polishes from Essence's Surfer Babe collection and a Colour & Go polish.

Le lot comprend les 4 vernis de la collection Surfer Babe d'Essence, et un vernis de la collection Colour & Go.
Plum Play With Me, Big Spender Wanted !, London's Weather Forecast, 
Sold Out For Ever, Let's Talk About Barrie !
It also contains my five favorite colors from the Catrice Ultimate Nal Lacquer collection :)

Il comprend aussi mes 5 vernis préférés de la collection Catrice Ultimate Nail Lacquer :)

How to enter the contest ? 

Mandatory:
* Be a follower with Google Friend Connect. As this giveaway is made to thank my followers, it's logical that you must to be one to enter :) Please follow me publicly or I won't be able to verify and validate your entry ! If your GFC name is different than your commenting nam, don't forget to mention it ... New followers are welcome :)
* Leave a comment with your email address (feel free to write in a way your email won't be used by bots) and your optionnal entries. 
Please include all your entries in an unique comment or it will be a mess for me to count everything ^^

Extra Optionnal Entries:

1. Blog about my giveaway and include one of the pics above. It will count if you add it to your sidebar, and if your blog is written in any other language than French or English. Please provide a link ! 2 entries

2. Add Sweet Sugar to your blogroll. Please provide a link ! 1 entry

3. Tweet once about my giveaway or share on Facebook. Please provide a link ! 1 entry

4. For those who don't have a blog, here is a free entry: tell me what you think I could impove on my blog, and which from the polishes I offer you're te most excited about :) 1 entry

5. Finally, as I really want to thank those who follow me from the beginning, I'll count one more entry for people who comment my posts regularly :) 

That's all ! The giveaway will end on June 30th and is open internationally. As long as it will be the 30th of June somewhere in the world, you'll be able to enter :) 
Please don't forget to provide all necessary links or I'll have to disqualify your entry.
Have fun and good luck :)

Comment participer ?

Obligatoire:
* Etre une abonné via Google Friend Connect. Comme ce giveaway est fait pour remercier mes abonnés, il est logique de devoir en être un pour participer :) Abonnez-vous en mode public, sans quoi je ne pourrai pas vérifier et valider votre participation. Si vous utilisez un autre nom sur GFC que pour commenter, mentionnez-le ...Les nouveaux abonnés sont les bienvenus :) 
* Laissez un commentaire avec votre adresse email vous pouvez faire en sorte que votre adresse ne soit pas lisible par les bots) et vos participations optionnelles.
Merci de ne faire qu'un seul commentaire avec toutes vos participations, sinon je ne m'y retrouverai pas :)

Participations complémentaires optionnelles:

1. Parlez de mon giveaway sur votre blog, dans un message ou une sidebar consacrée aux giveaways, en utilisant une des photos ci-dessus. J'accepte évidemment les blogs rédigés dans d'autres langues que le Français ou l'Anglais. Indiquez le lien ! 2 entrées

2. Ajoutez Sweet Sugar à votre blogroll ou liste de liens. Indiquez le lien ! 1 entrée

3. Tweetez un petit message à propos de ce giveaway, ou partagez sur Facebook. Indiquez un lien ! 1 entrée

4. Pour ceux qui n'ont pas de blog, une petite entrée gratuite: indiquez-moi ce qui, selon vous, pourrait être amélioré sur ce blog, et dites moi lequel des vernis que j'offre vous plait le plus :) 1 entrée

5. Finalement, comme je veux vraiment remercier ceux qui me suivent depuis le début, j'offrirai une entrée supplémentaire à celles et ceux qui commentent mes messages régulièrement :)

C'est tout ! Le giveaway se terminera le 30 juin et est accessible à tous les pays. Tant qu'on sera le 30 juin quelque part dans le monde, vous pourrez participer :)
N'oubliez pas de donner tous les liens nécessaires, sans quoi je devrai vous disqualifier. 
Bon amusement et bonne chance :)

No comments: