Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Monday, June 14, 2010

Catrice Plum Play With Me

Hi dear readers !
Today, I'll show you another polish you can win in my giveaway :) It's Catrice Plum Play With Me, a lovely lacquered plum purple shade.

Hello chers lecteurs :)
Aujourd'hui, je vais vous montrer les swatches d'un autre vernis que vous pouvez gagner dans mon giveaway :) Il s'agit du Catrice Plum Play With Me, une jolie teinte mauve prune.

I really love purples, so I liked this one a lot ! It applied smoothly, the consistence is good and creamy and I needed two coats to cover my nails.

J'adore les teintes mauves, j'ai donc forcément beaucoup aimé celui-ci ! Il s'applique facilement, la consistance est bonne et crémeuse. J'ai utilisé deux couches sur ces photos.

It's a bit less blue in real life but my camera is old and has some difficulties to capture purple shades.

Il est moins bleuté en réalité, mais mon appareil photo est vieux et a du mal à bien capturer les teintes mauves. 
Lovely, isn't it ? 
Before I leave you, I'd like to catch your attention on something new on the blog. In the menu bar, you'll find two links: About Me and Where to Buy. Well, I let you guess what the first link is about ^^ The second one is a list of shops where I buy my nail polishes and stuff. A reader suggested me to do that list, so it's done ^^ I'll update it when necessary :) 
Have a nice week !

Joli, n'est-ce pas ?
Avant de vous laisser, je voudrais attirer votre attention sur une petite nouveauté sur le blog. Dans la barre de menu, vous trouverez deux liens: About Me et Where to buy. Bon, je vous laisse deviner ce dont parle le premier lien ^^ Le second affichera une liste des magasins où j'achète mes vernis et matériel. Un abonné a suggéré que je fasse cette liste, la voici donc ! Je la mettrai à jour régulièrement ;)
Passez une bonne semaine !

No comments: