Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Wednesday, June 9, 2010

Essence So Glamourous

Hi dear readers !
I'm not used to wear red shades. I mean true and glam deep reds ! They usually don't suit my skintone or are just too "hot" for me :D
But when I saw So Glamourous on Lyra's blog, I  knew I had to get it !

Hello chers lecteurs :)
Je n'ai pas l'habitude de porter des teintes rouges. En particulier les rouges glamour et profonds ! En général, ils ne me vont pas, ou alors ils sont trop "hot" pour moi :D
Mais dès que j'ai vu So Glamourous sur le blog de Lyra, je savais qu'il me le fallait !

So Glamourous is a deep cherry red, very shiny, with a good application. The brush is a bit flat, that helps ;)
It's a low price polish with a very good quality :) Do I have to say that I love it ? :p

So Glamourous est un rouge cerise profond, très brillant et laqué, avec une bonne application. Le pinceau est un peu plat, ça aide ;)
C'est un vernis peu cher et de très bonne qualité. Dois-je préciser que je l'adore ? :)

This one will help me daring to wear true red polishes. Do you like it ?
Have a nice day :)

Ce vernis m'aidera à oser porter des vrais rouges. Qu'en pensez-vous ?
Passez une bonne journée :) 

No comments: