Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Tuesday, December 7, 2010

OPI - Ink

Hi dear readers !
I have a great and classic polish by OPI for you today. It's Ink ! Ink is a great dark purple with purple and blue shimmer. It's sooo classy !
Of course, purples are always difficult to capture with my camera, so I'll show you the best I could get. Ink is really less blue in real life !

Hello chers lecteurs !
Aujourd'hui, j'ai un grand classique d'OPI à vous montrer. Il s'agit d'Ink ! Ink est un beau mauve foncé avec des reflets mauves et bleus. Tellement classe !
Bien sûr, j'ai toujours du mal à capturer les mauves avec mon appareil photo, donc je vous montrerai le mieux que j'aie obtenu. Ink est beaucoup moins bleu en vrai !

There's nothing to say about application and result, it's OPI quality, nearly perfect. (two coats, no top coat)

Je n'ai rien à redire sur l'application et le résultat, c'est de la qualité OPI, presque parfait. (deux couches, pas de top coat)


The picture below has been altered in Photoshop to bring it closer to the real color ;)

La photo ci-dessous a été retouchée avec Photoshop pour se rapprocher de la couleur réelle ;)

If you love dark and purple polishes, you should get this one ^^

Si vous aimez les vernis foncés et mauves, vous devez avoir celui-là ^^

No comments: