Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Monday, July 9, 2012

Hits Hera & Flowers

Hi dear readers !

I already showed you the wonderful holographic top coat from Hits, Hefesto, now let me show you another pretty guy from the collection, Hera !
I've been wanting this polish for a long time ... It's a gorgeous teal holo.




I wanted to add some stamping on this one, here's the result:


I did two coats of Hits Hera, stamped with white Konad polish and Red Angel plate 102, then added one coat of Seche Vite.

I like how the white pops over that color!
What about you, do you like it ?

Have a nice day :)
Version Française - Cliquez ici
Hello :)

Je vous avais déjà montré le superbe top coat holographique de chez Hits, Hefesto ... Aujourd'hui je vais vous montrer une autre beauté de la même collection, Hera !
Ce vernis, j'ai bavé dessus pendant des mois avant de l'avoir ... C'est un magnifique bleu-vert holo.

J'y ai ajouté un peu de stamping.

J'ai commencé par deux couches de Hits Hera, j'ai utilisé du vernis blanc Konad et la plaque Red Angel 102 pour le motif puis terminé avec une couche de Seche Vite.

J'aime comme le blanc ressort par dessus cette couleur !
Et vous, vous aimez ?

A bientôt :)

1 comment:

Sugar Yummy said...

Eje ne savais pas que l'autre était un top coat ! Il me tente bien mais je vais m'acheter un sachet de Spectaflair plutôt ;)
Hera est sublime ! C'est un peu St Georges en plus holo non ?