Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Friday, August 17, 2012

The Best of You: Nail Polish Creations

Hi dear readers :)

I hope you enjoy the guest posts and interviews :)
Today's blogger is Lisa from Nail Polish Creations :)


1. Where are you from ?
I am from small town Westphalia, MI. West of Lansing with less than 1000 people.

2. When did your love for polish started, and how ?
I loved polish every since I was a kid. I always wanted to one day own every color in Wet n Wild (the color my mom always bought me) and now I have bought entire collections. The one thing that stood in my way when I was younger to paint my own nails was that I had the habit of biting them, and I hated how they looked like numbs with polish on them.

3. How many polish do you own ?
Currently 167, adding more what seems like every day

4. Who or what inspires you ?
Other bloggers and their ideas inspired me to think out of the box and sometimes replicate their amazing mani’s.

5. What are your favorite nail polish blogs ?
Neverland Nail Blog, The Polish Perfectionist, heartNAT, Chalkboard Nails, Rebecca Likes Nails, and of course Sweet Sugar!

6. Do you have a blog ? Please provide it's url
Yes I do, nailpolishcreations.blogspot.com

7. What is your favorite part in blogging ?
My favorite part of blogging is seeing how others react to my mani’s, whether they like them or not. I always stalk my e-mail after I post to see what comments I have received.

8. Funny and non-polish related question, are you a cat or a dog person ? :D
I have always loved kittens, but someday I do want my own yorkie.

Version Française - Cliquez ici
Hello les filles :)

J'espère que vous aimez les petites interviews que je vous ai préparées :)
Aujourd'hui, je vous présente Lisa du blog Nail Polish Creations !


1. D'où viens-tu ?
Je suis de la petite ville de Westphalia, MI. A l'ouest de Lansing, avec moins de 1000 habitants.

2. Quand ta passion du vernis a-t-elle commencé et comment ?
J'aime levernis depuis que je suis gamine. Je rêvais d'avoir chaque couleur possible de Wet n Wild (la marque que ma maman m'achetait) et maintenant j'en ai des collections entières. La seule chose qui me freinait de vernir mes ongles quand j'étais plus jeune était que j'avais l'habitude de les ronger, et je détestais leur apparence avec du vernis.

3. Combien de vernis possèdes-tu ?

Pour le moment 167, j'ai l'impression d'en ajouter tous les jours


4. Qu'est-ce qui t'inspire ?
Les idées des autres bloggeuses m'inspirent des choses plus originales et parfois je reproduis leurs superbes manucures.

5. Quels sont tes blogs de vernis préférés ?
Neverland Nail Blog, The Polish Perfectionist, heartNAT, Chalkboard Nails, Rebecca Likes Nails, et bien sûr Sweet Sugar!

6. As-tu un blog ?
Oui j'en ai un, nailpolishcreations.blogspot.com

7. Que préfères-tu dans le fait de tenir un blog ?
Ce que je préfère, c'est voir comment les autres réagissent devant mes manucures, qu'ils aiment ou non. A chaque fois que je publie un billet, je surveille mes emails pour voir les commentaires que je reçois !

8. Question fun qui n'a rien à voir, tu es plutôt chiens ou chats ?
J'ai toujours aimé les chats, mais un jour j'aimerais avoir un Yorkshire.

No comments: