Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Friday, August 3, 2012

The Best of You: Nails by CRC

Hi dear readers :)

As I told you, I'll post interviews and guest posts during all this month. Here's the first one, Nails by CRC :)

1. Where are you from ?
Medford, Oregon. It's a little town about an hour North of the California border along I-5.

2. When did your love for polish started, and how ?
This March (so, 2012), I quit biting my nails after 31 years, and decided to start painting them regularly. I quickly met a group of nail art obsessed gals on Ravelry.com, and fell down the rabbit hole.

3. How many polish do you own ?
42. 53 if you count striping bottles.

4. Who or what inspires you ? My nail polish buddies and the approximately 8 million nail art blogs I follow on Tumblr and Blogger.

5. What are your favorite nail polish blogs ?
On Tumblr: TartsnTalons, VividLacquer, nailsbyjoslyn and heartnat24.

6. Do you have a blog ? Please provide it's url:
nailsbyCRC.tumblr.com

7. What is your favorite part in blogging ?
If you don't have a blog, what stops you from making your own ? I love seeing what other people do. Everyone's so creative! Like with the 30/31 Day Nail Challenge. Everyone has the same prompts, but you get wildly different results from each artist.

8. Funny and non-polish related question, are you a cat or a dog person ?
Both! I grew up with big dogs (Rotties FTW!), but we have cats now and that's good too.

Finally, show us your best manicure work !


Thank you Ambure for participating and sending me this chic manicure !

Version Française - Cliquez ici
Hello les filles :)

Comme prévu, je vais publier des interiews et guest posts durant tout ce mois. Voici la première, Nails by CRC :)

1. D'où viens-tu ?
Medford, Oregon. C'est une petite ville à une heure du nord de la Californie, le long de la I-5.

2. Quand ta passion du vernis a-t-elle commencé et comment ?
Cette année en mars, j'ai arrêté de me ronger les ongles après 31 ans, et j'ai décidé de les vernis régulièrement. J'ai rapidement rencontré un groupe de filles addicts sur Ravelry.com, et je suis "tombée dedans".

3. Combien de vernis possèdes-tu ?
42. 53 si on compte les flacons de striping.

4. Qu'est-ce qui t'inspire ?
Mes copines NPA et les approximativement 8 millions de blogs de nail art que je suis sur Tumblr et Blogger.

5. Quels sont tes blogs de vernis préférés ?
Sur Tumblr: TartsnTalons, VividLacquer, nailsbyjoslyn and heartnat24.

6. As-tu un blog ?
nailsbyCRC.tumblr.com

7. Que préfères-tu dans le fait de tenir un blog ?
J'aime voir ce que font les autres. Tout le monde est si créatif ! Par exemple avec les challenge de 30/31 jours, tout le monde reçoit les mêmes instructions, mais chaque artiste obtient un résultat très différent.

8. Question fun qui n'a rien à voir, tu es plutôt chiens ou chats ?
Les deux ! J'ai grandi avec de grands chiens (vive les Rott!), mais maintenant j'ai des chats et j'aime ça aussi.

Merci pour ta participation Ambure, et pour m'avoir envoyé cette manucure chic :)
 

No comments: