Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Wednesday, June 5, 2013

Soft Purple Stampink

Hi dear readers !

This post will be a quick one, I'm very tired today ^^
I'm looking for a job and I'm busy every day with applications to send, interviews and exams to pass ... Well, you know what I'm talking about ;)

So I went for something very simple, basically a tone on tone stamping in one of my favorite shades, purple !


I used Catrice Lavenderlicious for the base and Kiko 621 for the stamping. The pattern comes from Konad plate m65.

So, that was an extremely simple one, but I like those kind of soft, discreet manicure :)
Again, stamping with that Kiko polish made it easier :p

What about you, do you like it ?

Have a nice day !

Version Française - Cliquez ici Hello !

Petit billet rapide aujourd'hui, car je suis particulièrement fatiguée ^^
Je suis en pleine recherche d'emploi, et entre les candidatures à envoyer, les entretiens et examens à passer ... Vous savez de quoi je parle ^^

J'ai donc opté pour quelque chose de simple et basique, un petit stamping ton sur ton dans une de mes couleurs préférées, le violet !

J'ai utilisé Lavenderlicious de Catrice en base et le Kiko 621 pour le stamping. Le motif vient de la plaque Konad m65.

Voilà, comme je l'avais dit, c'est extrêmement simple, mais j'aime aussi ce genre de manucure douce et plus discrète :)
Comme à chaque fois, le Kiko était juste par-fait pour stamper !

Et vous, vous aimez ?

Bonne journée :)

1 comment:

Amandah said...

So pretty. Simple, but yet very effective.