Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Monday, November 5, 2012

Purple & Holo Gradient

Hi dear readers !

Here's a quick post with a beautiful gradient I did some days ago.
I hope you'll like it as much as I did :)


I used A England Princess Tears as the base, applied some of it and some of China Glaze Urban Night on a make up sponge and dabbed in on my nails. The purple wasn't strong enough so I waited for the nails to dry then sponged again :)

I especially love how the holo particles from Princess Tears seem to mix with Urban Night (which is a creme, if you don't know this polish) in this gradient. It almost looks like I used a third color in my manicure :)

I planned to stamp on this one, but changed my mind when I saw the final result. It doesn't need a stamping :)
I was inspired by this mani from The Nailasaurus :)

Do you like it ?

Have a nice day ^^
Version Française - Cliquez ici
Hello !

Petit billet rapide avec une manucure réalisée il y a quelques jours :)
J'espère que vous l'apprécierez autant que moi ...

J'ai appliqué A England Princess Tears en base, j'en ai mis un peu sur une éponge ainsi que du China Glaze Urban Night et j'ai réalisé le dégradé à l'éponge ... Le mauve n'étais pas assez présent à mon goût donc j'ai attendu que tout soit bien sec et j'ai recommencé à tamponner mon éponge :)

J'aime beaucoup la façon dont les particules holo de Princess Tears se mélangent à Urban Night (qui est un crème si vous le ne connaissez pas). On dirait presque que j'ai utilisé un troisième vernis pour cette manucure !

J'avais pensé à stamper par après, mais au vu du résultat du dégradé j'ai changé d'avis. pas besoin d'un stamping :)
Mon inspiration vient d'une manucure de The Nailasaurus :)

Vous aimez ?

Bonne journée :)

No comments: