Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Friday, November 2, 2012

Best of You: The Nail Adventure

Hi dear readers !

Please welcome Gaby for her interview !


1. Where are you from ? 
I'm from San Jose, CA.

2. When did your love for polish started, and how ?
I used to be a very serious nail biter for most of my life. In my junior year of high school I got very interested in nail art. I realized I wanted my nails to look like that. And if you want nail art, you need nails. So after 6 months of painting my nails everyday and 200 bottles(no duplicates!) I am no longer a nail bitter! Now I collect old polishes.

3. How many polish do you own ? 
Some where around 200-220, I haven't counted I'm scared too!

4. Who or what inspires you ? 
I am inspired by patterns on my friends' clothes and japanese style nail art.

5. What are your favorite nail polish blogs ? 
Hey Nice Nails!, Hare, mrcandiipants, and disco nails are my favorites!

6. Do you have a blog ? 
My blog is The Nail Adventure on Tumblr! http://thenailadventure.tumblr.com

7. What is your favorite part in blogging ? 
Getting feed back, and nail art requests!

8. Funny and non-polish related question, are you a cat or a dog person ?
I'm a dog person, I have a 14 year old beagle, but I also like cats except I'm allergic to them


Thank you Gaby !
I especially like the last pic with the floral many ! Hope you liked it too :)

Have a nice day :)
Version Française - Cliquez ici

Hello !

Aujourd'hui j'accueille Gaby pour son interview !




1. D'où viens-tu ? 
Je suis de San Jose, Californie.

2. Quand ton amour pour le vernis a-t'il commencé, et comment ?
J'ai sérieusement rongé mes ongles quasiment toute ma vie. Plus tard à l'école, je me suis beaucoup intéressée au nail art. J'ai réalisé que je voulais avoir des ongles décorés comme ça. Et si vous voulez du nail art, vous avez besoin d'ongles en bon état ! Et voilà, après 6 mois à me vernis les ongles et 200 flacons (pas de doubles!), je ne me ronge plus les ongles. Maintenant je collectionne les vieux vernis.

3. Combien de vernis as-tu ? 
Dans les environs de 200-220, je n'ai pas compté, ça m'effraie !

4. Qu'est-ce qui t'inspire ? 
Je m'inspire des imprimés des fringues de mes ami(e)s et du nail art japonais.

5. Quels sont tes blogs favoris ? 
Hey Nice Nails!, Hare, mrcandiipants, et disco nails sont ceux que je préfère!

6. As-tu un blog ? 
Mon blog est The Nail Adventure sur Tumblr! http://thenailadventure.tumblr.com

7. Qu'est ce que tu préfères dans le fait de tenir un blog ? 
Recevoir un retour, des avis, et des demandes de nail art!

8. Funny and non-polish related question, are you a cat or a dog person ?
Plutôt chien, j'ai un beagle de 14 ans. J'aime aussi les chats mais j'y suis allergique.

No comments: