Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Monday, November 12, 2012

Saran Wrap ... Again !

Hi dear readers !

Since I discovered Saran Wrap Nails, I'm in love with this technique. It's easy and it works with a lot of colors !
Lately I saw that look in turquoise and gold on many blogs and I decided to give this combo a try.


I used Pupa L277 as the base, a gold shimmer polish that was in a crackle duo-pack, and the famous China Glaze For Audrey as my second color.

If you want to know how to create this on your nails, here's Nailed It tutorial :)

Do you like it ?

Have a nice day :)
Version Française - Cliquez ici
Hello !

Depuis que j'ai découvert les Saran Wrap Nails, je suis fan de cette technique ! C'est facile à faire et ça marche avec toute sorte de couleurs. Dernièrement, j'ai vu beaucoup de manucures de ce genre en turquoise et doré, j'avais donc envie d'essayer à mon tour.

J'ai utilisé le Pupa L277 comme base, un doré qui était dans un duo-pack avec un crackle, et le célèbre For Audrey de China Glaze comme deuxième couleur.

Si vous avez envie d'essayer cette technique, je vous conseille le tuto de Nailed It :)

Vous aimez ?

Bonne journée !

No comments: