Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Friday, December 28, 2012

Best of You: Anhy

Hi dear readers !

So, it's time for the last interview ! It's funny that it matches the end of the year, I didn't plan it, it's just the last mail I got for these series of interviews :)

I hope you loved reading about other bloggers and discovered great artists :)
I'll probably start this again in 2013 !

Please welcome Anhy !


1. Where are you from ? 
I'm a vietnamese girl living in bavaria, Germany.

2. When did your love for polish started, and how ? 
It startet when I was 10 yrs old. My mom bought me my first nail polish for my birthday and ever since I love polishes (but wasn't allowed to use it daily yet). Then since 7th grade I was allowed to and have slowly started to do nail arts too.

3. How many polish do you own ? 
Oh gosh, that's a good question :D Approximately 150-200. Never counted since my collection is still far from being completed ;)

4. Who or what inspires you ? 
other bloggers, YT videos, animes and mangas, japanese NA, jpop/kpop artists (like Koda Kumi, Ayu Hamasaki, 2NE1 etc)

5. What are your favorite nail polish blogs ? 
there are so many I can't even decide on.. Oh but I'm glad I came across this blog (sweet sugar), your work looks pretty clean and your nails healthy :D

6. Do you have a blog ? 
Yes, I do! It's http://love2807.blogspot.de/

7. What is your favorite part in blogging ? 
It's cool to share your works with others and get feedbacks - be they good or bad. This way you can improve a lot. Plus, I want others to enjoy my works and maybe they can get into nail art too (if they aren't already) ^.^

8. Funny and non-polish related question, are you a cat or a dog person ? 
Well, I'm scared of dogs so I would say cat. Though I love huskies..




Thank you for your interview and pretty pics, Anhy ! I especially loved the first and second ones ... And should really show the Luffy one to my bf haha !

Did you like it ?

Have a nice day :)
Version Française - Cliquez ici

Hello !

Et voilà, c'est la dernière interview ! C'est marrant que ça coïncide avec la fin de l'année, je ne l'ai pas  fait exprès, c'est le dernier mail que j'ai reçu ^^

J'espère que cette série d'interviews vous a plu et que vous avez fait de chouettes découvertes :)
Je recommencerai probablement en 2013 !

Je vous prie d'accueillir Anhy :)



1. D'où viens-tu ? 
Je suis d'origine vietnamienne et je vis en Bavière, en Allemagne.

2. Quand a commencé ton addiction aux vernis, et comment ?
Ca a commencé quand j'avais 10 ans. Ma maman m'a offert mon premier flacon pour mon anniversaire et depuis, j'adore le vernis (mais je n'étais pas autorisée à en porter tous les jours à l'époque). Plus tard au collège, j'ai pu en porter plus souvent et j'ai commencé tout doucement à faire des nail arts.

3. Combien de vernis possèdes-tu ?
Ouhlà, c'est une bonne question ! :D Environ 150-200. e n'ai jamais compté parce que collection est loin d'être complète ;)

4. Qu'est-ce qui t'inspire ?
Les autres bloggeuses, les vidéos sur YouTube, les mangas et animes, le nail art japonais, des artistes jpop/kpop (comme Koda Kumi, Ayu Hamasaki, 2NE1, etc  ... )

5. Quels sont tes blogs vernis préférés ?
Il y en a tellement, je n'arrive pas à choisir ... Mais je suis contente d'avoir découvert celui-ci (Sweet Sugar), ton travail est soigné et tes ongles ont l'air en bonne santé :D

6. Possèdes-tu un blog ?
Oui ! http://love2807.blogspot.de/

7. Que préfères-tu dans le fait de tenir un blog ? 
C'est cool de partager son travail avec d'autres personnes et de recevoir des avis - qu'ils soient positifs ou non. Ca permet de s'améliorer énormément. En plus, je souhaite que les autres apprécient mon travail et que ça les inspire éventuellement à se mettre à leur tour au nail art (s'ils ne le font pas déjà ^^)

8. Question fun qui n'a rien à voir, tu es plutôt chats ou chiens ? 
Et bien, j'ai peur des chiens donc je dirais plutôt chats ... Ceci dit, j'aime beaucoup les huskies..

No comments: