Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Friday, December 7, 2012

Best of You: Carol

Hi dear readers ! 

Please welcome Carol for her interview :)


1. Where are you from ? 
I'm from Buenos Aires, Argentina.

2. When did your love for polish started, and how ? 
It started like a year ago, I used to spend time watching some videos on Youtube and reading blogs about nail art. So i became a nail polish lover :)

3. How many polish do you own ? 
+120

4. Who or what inspires you ? 
The colors inspires me a lot, all of them. Also, art, music and people who shows their ideas to the world.

5. What are your favorite nail polish blogs ? 
- Sweet Sugar
- Nailed It
- More Nail Polish
- Rainbowify Me ...and more

6. Do you have a blog ? 
I'm trying to have one, but time don't let me :) http://bordeauxnouvelle.blogspot.com.ar/

7. What is your favorite part in blogging ?  
What I most like is to take pictures and edit them. The writing part is hard because I do not speak much English. I like meeting people and exchanging ideas.

8. Funny and non-polish related question, are you a cat or a dog person ? 
Definitely a cat person. I LOVE cats! I used to have 2 cats but the youngest (6 years) was poisoned and the other (10 years) died 2 years ago from a renal insufficience. I really miss them so much..

Thank you Carol for your participation, I love your gradient !

Have a nice day :)
Version Française - Cliquez ici

Hello !

Aujourd'hui nous acceuillons Carol pour son interview !


1. D'où viens-tu ? 
Je suis de Buenos Aires, en Argentine.

2. Quand a commencé ta passion pour le vernis, et comment ? 
Ca a commencé il y a environ un an, je passais du temps à regarder des vidéos sur Youtube et des blogs de nail art. C'est comme ça que je suis devenue une npa :)

3. Combien de vernis possèdes-tu ? 
+120

4. Qu'est-ce qui t'inspire ? 
Les couleurs m'inspirent beaucoup, toutes les couleurs. Mais aussi l'art, la musique, et les personnes qui partagent leurs idées avec le reste du monde.

5. Quels sont tes blogs préférés ? 
- Sweet Sugar
- Nailed It
- More Nail Polish
- Rainbowify Me ... et bien plus !

6. Possèdes-tu un blog ? 
J'essaie d'en avoir un, mais je n'ai pas beaucoup de temps libre :) http://bordeauxnouvelle.blogspot.com.ar/

7. Qu'est-ce que tu préfères dans le fait de tenir un blog ?  
Ce que je préfère le plus, c'est prendre les photos et les éditer. La partie écriture est difficile car je ne parle pas très bien anglais. J'aime rencontrer des gens et partager des idées.

8. Question fun qui n'a rien à voir, tu es plutôt chiens ou chats ? 
Carrément plus chats. J'ADORE les chats ! J'en avais deux mais le plus jeune (6ans) a été empoisonné et l'autre (10 ans) est mort il y a deux ans d'insuffisance rénale. Ils me manquent tellement ...

No comments: