Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Monday, April 22, 2013

Messy Splatter Manicure

Hi dear readers :)

Today's manicure is a messy one :)
I wanted to do a splatter nail art with the straw method, and I planned to use orange and bright pink over a white base, some nice summer-y colors to call for the sun. When it was done, I wasn't sure to like it so I started to add yellow and blue all over. Finally, I decided to add some black for a contrast, and threw again some of the others colors over the black so it didn't look too dark.

The result was a real mess, but I really loved it ! I think it's a bit special and I'm not sure everyone will like it, so I'm waiting for your advices :)
I still plan to do a softer splatter manicure soon ;)


The white base was done with OPI My Boyfriend Scales Walls. The others I splattered are Kiko 279, Kiko 356, OPI Koala Bear-y, China Glaze Shower Together and Essence Fatal.

If you'd like to know how to achieve the straw splatter look, you can check The PolishAholic's tutorial :)

Do you like it ?

Have a nice day :)
Version Française - Cliquez ici
Hello :)

Le nail art d'aujourd'hui est quelque peu ... désordonné :)
J'avais prévu de faire un splatter à la paille avec de l'orange et du rose vif sur une base blanche, des couleurs qui rappellent un peu l'été pour appeler le soleil. Une fois terminée, je n'étais pas sûre d'apprécier, donc j'ai ajouté un peu de bleu et de jaune. Finalement, j'ai ajouté du noir pour le contraste, et j'ai remis un peu de chaque couleur pour que ce noir ne domine pas.

Le résultat était un vrai fouillis, mais j'ai adoré ! C'est un peu spécial, je ne suis pas certaine que tout le monde aime ce genre, donc je compte sur vous pour me donner vos avis ;)
Et je compte refaire une splatter prochainement, en version plus sage cette fois ^^

La base blanche est faite avec My Boyfriend Scales Wales d'OPI. Les autres couleurs sont Kiko 279, Kiko 356, OPI Koala Bear-y, China Glaze Shower Together et Essence Fatal.

Si vous voulez savoir comment faire un splatter à la paille, je vous conseille le tuto de The PolishAholic :)

Alors, vous en pensez quoi ?

Bonne journée :)

1 comment:

Unknown said...

Hi! Just found your blog.This mani is so fun! Reminds me of raving! Fantastic color choices.

*hugs*
Jess

JessOneMore.blogspot.com