Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Wednesday, May 1, 2013

Monthly Collage: April

Hi dear readers !

I can't believe it's already May ... I know, I know, I say something like that every single month, but time runs soooo fast this year !

It's time for last month's collage :)
I "worked" a bit less in april and there are less pics, but there are some that I'm really proud of ! I especially loved the splatter mani, the gradient with butterflies, the pastel saran wrap and the sunset gradient :)


What about you ? Which were your faves this month ?

Have a nice day :)

Version Française - Cliquez ici
Hello !

Je n'arrive pas à croire que le mois de mai soit déjà là ... Je sais, je sais, je dis quelque chose du même genre tous les mois, mais le temps passe si vite cette année !

C'est donc le moment pour un nouveau collage :)
J'ai un peu moins "travaillé" le mois dernier, mais il y a quelques manucures dont je suis plutôt fière ! Je pense à la splatter mani, au dégradé avec des papillons, au saran wrap pastel ou encore au dégradé "coucher de soleil" :)

Et vous, quelles ont été vos préférées ?

Bonne journée :)

No comments: