Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Friday, May 3, 2013

Stamping with Kiko Mirrors !

Hi dear readers !

When I went to France last month, I especially wanted to visit a Kiko store and get me some colors from the Mirrors collection, as I read that they worked well for stamping !
I got almost the whole collection, I just didn't pick colors I already had like silver, blue and pink ^^

I immediatly tried a manicure with one of these. I chose a simple style, a combo of black and light green. I love metallic stampings over a dark base !


I used Essence Fatal for the base, Konad plate m51 and Kiko 627 for the stamping. As I had some perfectly matching rhinestones, I had to add some of them :)

Now I can confirm that those Kiko Mirrors are really perfect for stamping ! They work so well, any stamping lover with access to a Kiko store should give them a try :)

I hope you like it :)

Have a  nice day !

Version Française - Cliquez ici
Hello !

Quand je suis allée en France le mois passé, je voulais tout particulièrement visiter le Kiko local et faire le plein de Kiko Mirrors car j'avais lu qu'ils marchent bien pour le stamping !
Je me suis pris quasi toute la collection, j'ai juste zappé quelques couleurs que j'avais déjà comme l'argenté, le bleu et le rose ^^

Bien sûr, j'en ai immédiatement testé un. J'ai opté pour un style simple, un combo de noir et de vert clair. J'aime beaucoup le stamping de vernis métallique par dessus une base foncée !

J'ai utilisé Fatal d'Essence en base, puis 'ai fait le stamping avec la plaque Konad m51 et le Kiko 627. Comme j'avais des strass de la même teinte que ce joli vert, j'en ai ajouté un peu :)

Je peux vous confirmer que les Kiko Mirrors sont parfaits pour le stamping ! Ils marchent vraiment bien, je pense que toute stamping addict qui a accès à un magasin Kiko devrait les essayer :)

J'espère que vous aimez !

Bonne journée :)

No comments: