Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Friday, May 10, 2013

Rainbow Stamping with Kiko Mirrors

Hi dear readers !

Today I have another proof that Kiko Mirrors are perfect for stamping :)
I wanted to play with the different colors, I picked three of them and here's what I did !


I used OPI My Boyfriend Scales Walls for the base, Kiko 624, 621 and 618 for the stamping.The pattern is from the Bundle Monster plate BM209.

I didn't try to mix the colors together on the plate for this one, I simply applied a line of each color, scraped and stamped. It all went very easy as the Mirrors have a metallic texture, which is perfect for stamping :)

I hope you like it !

Have a nice day :)
Version Française - Cliquez ici

Hello :)

Aujourd'hui, je vous apporte une preuve de plus que les vernis Mirrors de Kiko sont parfaits pour le stamping !
J'avais envie de jouer avec différentes couleurs, j'en ai donc choisi trois et voici ce que j'en ai fait.

J'ai utilisé My Boyfriend Scales Walls d'OPI pour la base, les Kiko 624, 621 et 618 pour le stamping, et la plaque Bundle Monster BM209 pour le motif.

Je n'ai pas essayé de mélanger les couleurs sur la plaque avant de racler, j'ai fait au plus simple ! Une bande de chaque couleur sur le motif, on racle, on tamponne, et voilà :)
En tout cas c'était vraiment facile à faire, vu que les Mirrors ont une texture métallisée, ça aide vraiment pour le stamping :)

J'espère que vous aimez :)

Bonne journée !

No comments: