Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Sunday, June 9, 2013

Best of You: Nails and Colour

Hi dear readers !

It's time to discover a new interview. Today's guest is Nails & Colour !

1. Where are you from ? 
I'm from Singapore!

2. How many polish do you own ? 
I just crossed the 100 mark a few weeks ago so I'm guessing that I have around 110 bottles now!

3. Which polish color could you never live without ? 
Oh gosh, I really don't know. I love colours in general! But if I really had to go with one, I'd choose pink since it's like my default colour when I can't decide what to wear.

4. What's your favorite nail art technique ? 
I like the saran technique but my absolute favourite nowadays, is the accent nail! I love how special yet simple it looks.

5. What's your nail art/polish pet peeve ? 
Yikes, just one? Haha, nail polish with thick, goopy formula is the worst!

6. Do you have a blog ? 
nailsandcolour.blogspot.com 

7. What is your favorite part in blogging ?
Getting to share my manicures with like-minded people and it especially touches me when people compliment my mani when I myself don't really like it because I think that it's imperfect. 

8. Funny and non-polish related question, are you a cat or a dog person ?
Aww, I really don't know! I love how dogs are such loyal pets but cats are sooo cute! I can't resist a cute kitty!



Thank you for joining us, Rachael !
My own fave is the first manicure, what about you ?

Have a nice day :)
Version Française - Cliquez ici
Hello !

Voici venu le moment de découvrir une nouvelle interview ! L'invitée du jour est Nails & Colour !

1. D'où viens-tu ? 
Je suis de Singapour !

2. Combien de vernis possèdes-tu ? 
J'ai tout juste dépassé la barre des 100 il y a quelques semaines, donc je pense que je dois en avoir environ 110 maintenant !

3. De quelle couleur ne pourrais-tu pas te passer ?  
Ouhla, je ne sais vraiment pas. J'aime les couleurs en général !Mais si je devais vraiment n'en choisir qu'une, je dirais le rose, c'est un peu ma couleur par défaut quand je ne sais pas quoi porter.

4. Quelle est ta technique de nail art préférée ? 
J'aime beaucoup les saran wraps, mais pour le moment ce que je préfère, c'est faire un accent nail. J'aime le fait que ce soit un peu spécial tout en restant simple.

5. Quelle est ta bête noire en vernis ou nail art ? 
Seulement une ?? Haha, les pires sont les vernis avec une texture visqueuse !

6. Possèdes-tu un blog ? 
nailsandcolour.blogspot.com 

7. Que préfères-tu dans le fait de tenir un blog ?
Partager mes photos avec des personnes qui partagent cette passion, ça me touche particulièrement quand e reçois des compliments sur une manucure dont je n'étais pas entièrement satisfaite.

8. Question fun qui n'a rien à voir, es-tu plutôt chiens ou chats ?
Aww, vraiment, je ne sais pas ! J'aime les chiens, ce sont des animaux si loyaux, mais les chats sont siiii mignons ! Je ne peux pas résister à un adorable chaton !

Merci pour ta participation, Rachael !
Ma manucure préférée est la première, et vous ?

Bonne journée :)

No comments: