Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Wednesday, June 12, 2013

Purple & Taupe Stamping

Hi dear readers !

These last days, I've been doing more simple nail arts because I lacked of time and inspiration, but I love some of them a lot !
Sometimes simple things can be stunning :)

Today's manicure is simple but I really loved how it looked. I especially liked the pastel purple and taupe combo !
 

I used two coats of China Glaze Street Chic for the base, Konad Pastel Purple for the stamping. The messy but lovely pattern is from Bundle Monster plate BM312.

I know these colors are more autumnal, but you know I don't really care about the seasons ;) 
I really love that pattern from Bundle Monster !

What about you, do you like this manicure ?

Have a nice day :)

Version Française - Cliquez ici Hello !

Ces derniers jours, j'ai fait des manucures plutôt simples par manque de temps et d'inspiration, mais j'ai beaucoup aimé certaines d'entre elles !
Comme quoi parfois, le simple peut aussi être épatant :)

La manucure d'aujourd'hui est simple, mais je l'ai vraiment adorée. En particulier le mélange de mauve pastel et de taupe !

J'ai utilisé deux couches de Street Chic de China Glaze en base, Pastel Purple de Konad pour le stamping. Le motif, un peu désordonné mais très joli, vient de la plaque Bundle Monster BM312.

Je sais que ces couleurs sont plutôt automnales, mais vous savez que je ne me préoccupe pas beaucoup des saisons quand il s'agit de vernis ;)
Et je suis fan de ce motif de Bundle Monster ! Ca ne ressemble pas à grand chose (à part peut-être de l'herbe folle) mais l'effet est vraiment joli :)

Et vous, vous aimez ?

Bonne journée :)

No comments: