Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Tuesday, July 30, 2013

Essie Navigate Her & White Chevrons

Hi dear readers !

Today's post will be a quick one ;) I'm preparing my holidays, and I have to write a few planned post for next week.

I did a very simple combo of green and white, including stamped chevrons. You know how much I like that chevron pattern from Bundle Monster plates ! ;)
I don't know what happened to my index, so please don't look at the mess on it. I have honestly no idea of what the dirty spots are, I cleaned my plate and stamper before using them and I didn't have any cotton pad or stuff that could have touched my nails. That will remain a mystery and I'm sorry for it !


I used Essie Navigate Her as the base (two coats) and stamped the chevrons with white special polish and Bundle Monster plate BM201.

I hope you like it :)

Have a nice day !

Version Française - Cliquez ici
Hello !

Le billet d'aujourd'hui sera rapide ;) Je prépare tout doucement les vacances, et je dois encore écrire quelques billets planifiés pour la semaine prochaine.

J'ai fait un petit nail art très simple, un mélange de blanc et de vert avec des chevrons en stamping. Vous commencez à me connaître et à savoir à quel point j'aime ce motif de chez Bundle Monster ;)
Je n'ai aucune idée de ce qui est arrivé à mon index avant les photos, alors n'y faites pas trop attention ... Franchement, je ne vois pas ce qui a pu se passer, j'ai nettoyé mon matériel de stamping avant utilisation et je n'avais rien à portée d'ongles qui aurait pu laisser ces traces. Ca restera un mystère, ne m'en veuillez pas !

J'ai utilisé Navigate Her d'Essie en base (deux couches) et j'ai ajouté les chevrons de la plaque Bundle Monster BM201 avec du vernis spécial blanc.

J'espère que vous aimez !

Bonne journée :)

No comments: