Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Friday, August 2, 2013

Monthly Collage: July

Hi dear readers !

It's time for a new collage !
Wow, I was so unproductive this month ... I hope you won't blame me for this, but with the very hot weather, my curses and now the preparations for holidays, I must admit I had a real lack of inspiration !

I hope this will change after my holidays ! ;)
Anyway, I'm very glad with my both saran wraps manis, and I also loved the sea foam one.

What about you, which were your faves ? 

Have a nice day :) 


Version Française - Cliquez ici Hello !

C'est le moment de découvrir le collage du mois passé !
En tout cas, je n'ai vraiment pas été productive en juillet ... J'espère que vous ne m'en voulez pas, mais je dois dire qu'avec les températures très élevées, mes cours et maintenant la préparation des vacances, l'inspiration m'a vraiment manqué !

J'espère qu'après les vacances et le repos, ça ira mieux ;)
Ceci dit, je suis vraiment très contente de mes deux saran wraps, et j'ai également aimé le stamping "sea foam".

Et vous, quelless sont vos préférées ce mois-ci ?

Bonne journée :)

No comments: