Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Wednesday, July 3, 2013

Pastel Gradient

Hi dear readers !

For today's mani, I wanted something really soft and mixed pastel blue and pastel pink. I like these two colors together !
I wanted to make a different gradient than what I usually do, so instead of the classical horizontal gradient, I did a vertical one.
Though I don't hate it, I really prefer the classical gradient, at least for what I've done here :)


The colors I used for the gradient are China Glaze Something Sweet and Essence Pure Azure. I added some thin holo glitters from Wet'n'Wild Kaleidoscope.

What do you think of this combo ?
On the next post, you'll see what this manicure looks like with some stamping on it :)

Have a nice day !
Version Française - Cliquez ici
Hello !

Pour la manucure d'aujourd'hui, je voulais quelque chose de très doux, j'ai donc associé le bleu pastel au rose pastel sous forme d'un dégradé. J'aime beaucoup ces deux couleurs ensemble !
Je voulais faire quelque chose d'un peu différent pour le dégradé, je l'ai donc réalisé à la verticale au lieu du classique dégradé horizontal.
Au final, même si je ne déteste pas le résultat, je préfère de loin les dégradés horizontaux classiques :)

Les couleurs utilisées dans le gradient sont Something Sweet de China Glaze et Pure Azure d'Essence. J'ai ajouté une petite touche de paillettes holo avec Kaleidoscope de Wet'n'Wild.

Que pensez-vous de cette association ?
La prochaine fois, je vous montrerai à quoi ressemble ce petit nail art avec un peu de stamping par dessus :)

Bonne journée !

No comments: