Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Tuesday, July 9, 2013

Pastel Gradient & Stamping

Hi dear readers !

I'm on a commercial training since monday and I'm really too tired to write a long text today, so don't blame me for this :D

Here's last week's pastel gradient with some stamping over it, as I promised.


The polish I used for the gradient were China Glaze Something Sweet, Essence Sure Azure and Wet'n'Wild Kaleidoscope; the stamping was made with white Konad polish and Konad plate Q1 by  Charming Nails.

I wasn't able to align the ice cream cones properly but it's still a pretty pattern, isn't it ?

I hope you like it :)

Have a nice day !
Version Française - Cliquez ici
Hello !

Depuis lundi, je suis une formation commerciale et je suis vraiment trop crevée que pour écrire un long billet, j'espère que vous ne m'en voudrez pas :)

Comme promis, voici le dégradé pastel de la semaine passée avec un petit stamping par dessus.

Pour le dégradé, j'ai utilisé Something Sweet de China Glaze et Sure Azure d'Essence, avec une touche de Wet'n'Wild Kaleidoscope pour les paillettes. Le stamping a été réalisé avec du vernis Konad blanc et la plaque Konad Q1 de Charming Nails.

Je n'ai pas réussi à aligner les cônes de glace comme je le voulais, mais ça reste un joli motif, non ?

J'espère que vous aimez :)

Bonne journée !

No comments: