Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Monday, July 22, 2013

Purple Saran with Gold Flecks

Hi dear readers !

I hope you had a great weekend ! You know I've been complaining about the bad weather for months, but now it's very hot here, and I'd even say it's too hot haha ^^ With belgian weather, you get all or nothing ...
Anyway, I like it, I was able to work in the garden and I'm in a better mood :D
It's only a bit hard to stay in the polish/computer room, under the roof top, it's incredibely hot there ;)

On to today's nails !
It's not in my habits to do the same manicure twice in a row, but when I did my blue, beige and gold saran wrap I immediatly wanted to try it in a purple version, so that's what I did !


I used the same base colors as for the blue version, OPI My Boyfriend Scales Walls applied with saran over Kiko 319, and for the purple I chose China Glaze Urban Night, which is a wonderful shade imo :)
I also added gold flakes (OPI The Man with the Golden Gun) which worked as well with purple as with the blue !

I totally loved this version but I couldn't say I I prefered the blue one or the purple one :)
What about you ? Which did you prefer ?

Have a nice day :)
Version Française - Cliquez ici
Hello !

J'espère que vous avez passé un bon weekend ! Vous le savez je me suis plainte pendant de longs mois du mauvais temps, mais depuis peu ça y est, le soleil et la chaleur sont là ! Je dirais même un peu trop de chaleur lol ... Le temps en Belgique, c'est tout ou rien !
Ceci dit, je ne m'en plains pas, j'ai pu travailler au jardin, et puis ça me booste le moral à fond !
C'est juste un peu plus difficile de rester dans le coin vernis/pc qui se trouve sous le toit ... Il fait incroyablement chaud dans cette pièce :)

Passons aux ongles du jour!
Ce n'est pas dans mes habitudes de reproduire deux fois le même nail art d'affilée, mais quand j'ai fait mon dernier saran wrap bleu, beige et doré, j'ai tout de suite eu envie de voir ce qu'il donnerait en mauve, et c'est donc ce que je me suis empressée de faire :)

J'ai utilisé les mêmes couleurs de base que la dernière fois, soit My Boyfriend Scales Walls d'OPI posé avec la méthode du saran wrap par dessus le Kiko 319. Pour le mauve, j'ai choisi Urban Night de China Glaze, qui est, à mes yeux, absolument magnifique :)
J'ai aussi réutilisé les feuilles d'or (OPI The Man with the Golden Gun) qui, je trouve, s'assorti aussi bien au bleu de la fois précédente qu'au mauve.

J'ai vraiment adoré cette version, mais honnêtement je ne pourrais dire si je préfère la bleue ou la mauve :)
Et vous, vous avez préféré laquelle ?

Bonne journée :)

No comments: