Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Wednesday, September 4, 2013

Monthly Collage: August

Hi dear readers !

September is already here, so it's time for a new Monthly Collage ! So here's my totally unproductive collage for august :D

The good news are my inspiration coming back and having some new ideas for the blog !
I plan on changing the design and adding some new features, themed posts ... I still need some time to prepare all of it (and maybe order a personnalized template if I can't achieve what I want by myself lol) but expect some change for this autumn !

While I'm talking about that, are there any feature that you would love to see here ? I plan to make a big poll about that, but if you have any thoughts and ideas now, they are welcome :)

Well, that being said, which manis did you love last month ? 
I especially loved my Porcelain Skittlette, and I was very glad to try and review the OMG Nails Strips ! What about you ? :)

Have a nice day !
Version Française - Cliquez ici

Hello !

On est déjà en Septembre, ce qui veut dire nouveau collage ! Voici donc le collage de mon mois d'août totalement improductif ! :D

La bonne nouvelle, c'est que mon inspiration semble de retour et j'ai également quelques idées nouvelles pour le blog !
Je pense changer de design et ajouter quelques nouveautés, des billets à thème, ... J'ai encore besoin de temps pour préparer tout ça (voire commander un design personnalisé si je n'arrive pas à faire ce que je voudrais par moi-même) mais attendez-vous à du changement pour cet automne !

A ce sujet, est-ce qu'il y a des choses que vous voudriez voir sur le blog ? J'nevisage de faire un gros sondage dans pas longtemps à ce sujet, mais si vous avez déjà des idées elles sont les bienvenues :)

Maintenant que tout est dit, quelles manucures avez-vous aimées le mois dernier ?
Pour ma part, j'ai adoré ma Porcelain Skittlette, et j'ai été ravie de pouvoir tester les strips OMG Nails Strips !
Et vous ?

Bonne journée !

No comments: