Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Thursday, September 5, 2013

Oops ...

Hi dear readers !

This is just a quick post to tell you that I'm sorry for what happened to my blog design lately !

I've been playing with my new template project yesterday. I have a test blog on my Blogger account for that and I was pretty sure that I was working on that test blog.
And today I noticed my real blog was a big mess, with one of the default Blogger template which was really too narrow for my header and no configuration ...

Of course I had a backup of my template, but for some reason Blogger doesn't let me upload it. So I had to use a previous version, which you actually see.

I'm really sorry for the inconvenience ! I hope it didn't stop you from visiting and reading the posts :)

Have a nice day :)
Version Française - Cliquez ici
Hello !

Un petit mot vite fait pour vous dire que je suis vraiment désolée de ce qui est arrivé au template de mon blog dernièrement !

Hier soir, j'ai joué avec mon projet de nouveau template. Je fais ça sur un blog test que j'ai créé sur mon compte Blogger, et j'étais persuadée d'être dessus. Sauf qu'en me connectant sur le vrai blog il y a quelques minutes, je me suis rendue compte que celui-ci n'était qu'un désordre sans nom, avec un template de base Blogger bien trop petit pour ma bannière et sans fonctionnalités ...

Bien sûr, j'avais une sauvegarde de mon template, mais pour une raison obscure Blogger ne veut pas l'uploader (pourtant je l'avais téléchargée via Blogger et je n'y ai pas touché, allez savoir !). J'ai donc dû utiliser une version précédente, que vous voyez désormais pour les jours à venir.

Je suis vraiment désolée pour le petit soucis ! J'espère ne pas vous avoir empêché de visiter et naviguer à votre aise :)

Bonne journée !

No comments: