Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Monday, October 7, 2013

33DC Day 7: Oldest Untried

Hi dear readers !

Today's prompt for the 33DC was to use our oldest untried in a nail art.
I really had some hard times to find the oldest untried in my stash ! I'm ashamed to say it, but I have a LOT of untrieds ... I should really do something about that !

So, I made a selection and finally picked Eyeko Rain Polish. I have it since 2011 and never wore it.
By the way, I always feel a bit sad when it comes to Eyeko, because they were good (not the best for sure but still good) and had pretty colors, but they have been totally discontinued.

I made a simple and soft dandelion stamping over it, here's what it looked like !


This is two coats of Eyeko Rain Polish, the dandelion pattern from Nailz Craze plate NC01 stamped in black Konad polish, and Seche Vite.

I hope you like it :)

Have a nice day ^^
Version Française - Cliquez ici
Hello !

Le défi du jour pour le 33DC était d'utiliser notre vernis non-essayé le plus ancien.
J'ai vraiment eu du mal à me décider cette fois ! J'ai honte de l'avouer, mais j'ai beaucoup de vernis jamais portés dans ma collection ... Il faut que je remédie à ça :)

J'ai donc fait une petite sélection et c'est le Rain Polish d'Eyeko qui est ressorti. Je l'ai depuis 2011 et je ne l'avais jamais testé :/
A propos d'Eyeko, ça me rend toujours un peu triste d'y penser ! Leurs vernis n'étaient pas les meilleurs mais ils étaient tout de même bons, et ils avaient de jolies couleurs. C'est dommage qu'ils aient totalement arrêté leur gamme !

J'ai fait quelque chose de simple sur ce joli bleu gris, un stamping tout doux de fleurs de pissenlit (c'est moins sexy en français tout à coup xD)
J'ai posé deux couches de Rain Polish, et réalisé le stamping avec la plaque Nailz Craze NC01 et du vernis Konad noir. J'ai terminé avec une couche de Seche Vite.

J'espère que vous avez aimé :)

Bonne journée !



No comments: