Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Wednesday, October 9, 2013

33DC Day 8: Chevrons

Hi dear readers !

Today's 33DC theme was Chevrons. I like that geometric pattern a lot, but I didn't want to go for a full nails chevron mani, so I decided to go for some skittle nails.

I saw that kind of manicure scheme almost everywhere and I like it a lot ! Bright pink, black and white chevron and some flashy polish for an accent, for which I chose a stunning holo shade, the well known Gosh Holographic :)


I used OPI Pink Flamenco on my index and pinky, Gosh Holographic on the middle finger and made the chevron pattern easily with Bundle Monster plate BM201 with black Konad polish over two coats of Essie Blanc.

That's all for today, I had a really exhausting day so I have to rest right now :)

I hope you like it !

Have a nice day :)
Version Française - Cliquez ici
Hello !

Le thème du jour du 33DC était les chevrons ! J'aime beaucoup ce motif géométrique mais je n'avais pas envie d'en faire une manucure complète, je me suis donc lancée dans un skittle.

J'ai vu ce "mélange" un peu partout et perso, j'adore ! Un rose vif, des chevrons en noir et blanc et un vernis bien flashy en guise d'accent. Pour ce dernier, j'ai choisi le bien connu et toujours aussi épatant Holographic de Gosh !

J'ai posé Pink Flamenco d'OPI sur l'index et l'auriculaire, Holographic de Gosh sur le majeur et j'ai fait les chevrons facilement avec la plaque Bundle Monster BM201, du vernis Konad noir, le tout sur Blanc d'Essie en base.

C'est tout pour aujourd'hui, je vous quitte rapidement mais je suis épuisée et j'ai besoin de repos immédiatement :D

J'espère que vous avez aimé !

Bonne journée :)




No comments: