Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Friday, December 18, 2009

Lots of giveaways !

Hello :)

En ce moment, je découvre plein de giveaways sur les blogs que je fréquente ! On sent que Noël approche ^^
Les voici donc, n'hésitez pas à participer :D

Christmas Time is really there, and I discover many giveaways on the blogs I often visit !
Here are some of them I've entered, feel free to enter too :D

Chez Happy Berry Naiad, 3 gagnantes pourront choisir parmi la liste des vernis proposés ! Par exemple:
At Habby Berry Naiad, 3 winners will choose between a list of polishes ! For example:



Nails of the Day propose de remporter 6 vernis Zoya verts, très très jolis !
Nails of the Day will offer 6 beautiful green Zoya polishes to the winner !



Pour terminer, The Obsessed Beauty Junkie offrira une surprise à la gagnante de son giveaway !
Finally, The Obsessed Beauty Junkie will offer a surprise to the winner of her giveaway !

2 comments:

Sakura said...

C'est vrai qu'il y'en a pleins en ce moment, moi aussi je compte en faire un... décidemment...mais plus pour le début de l'année lol

Perles & Paillettes said...

Mh chouette :D Je compte aussi en faire un mini, début d'année ... mais j'attends d'avoir un peu plus de lecteurs :D