Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Thursday, September 9, 2010

OPI - Rumple's Wiggin

Hi dear readers !
OMG, it's has been one week since I made my last post ... I'm really sorry for the lack of posts these days, I' m tired with with new job and the long distances I make every day. I'll get the habit soon, but for now it's hard for me to post regularly. I'll have a mini-giveaway soon to apologize for this ;)

On to the polish, you already know OPI's Rumple's Wiggin from the Shrek collection. It's a light lilac, a very pretty pastel creme !

Hello chers lecteurs !
Oh mon Dieu, une semaine s'est écoulée depuis mon dernier billet ... Je suis vraiment désolée pour l'absence de messages ces temps-ci, mais je suis fatiguée avec mon nouveau job et surtout, les longues distances à parcourir chaque jour. Bientôt je serai habituée à tout ça mais pour le moment, c'est difficile pour moi de poster régulièrement. Je ferai un mini-giveaway pour me faire pardonner ;)


Passons au vernis, vous connaissez déjà Rumple's Wiggin de la collection OPI Shrek. C'est un lilas pale, un très joli crème pastel !
I made an accent nail with the feather design from Bundle Monster plate BM15 but I don't remember at all which polishes I used T_T

J'ai fait un accent avec le dessin plume de la plaque Bundle Monster BM15 mais je ne me souviens pas du tout des vernis utilisés T_T

Rumple's Wiggin is perfection. Pretty color, good application, loooong lasting on me :p It just dries a bit longer than some other OPI I've tried before. 

Rumple's Wiggin rime avec perfection. Jolie couleur, bonne application, loooongue durée sur moi :p Il sèche juste un peu plus lentement que d'autres OPI que j'ai testés.
I must admit that when I got it, my first though was "ooooh nooo, it looks too much like Done Out in Deco!". I always try not to have too much dupes, especially when they come from a same brand, so I was disappointed and I had to make a comparison !

Je dois avouer que quand je l'ai reçu, ma première pensée fut 'nooooon, il ressemble trop à Done Out in Deco!". J'essaie de ne pas avoir trop de doubles, surtout s'ils viennent de la même marque, donc j'étais déçue et je me devais de faire une comparaison !
In the bottle, you can see a difference but it's really slight ... DoiD is a bit darker. 

Dans le flacon, on voit une différence mais elle est infîme ... DoiD est un peu plus foncé.
Finally on the nails, they are everything but dupes ... Yay ! DoiD is really darker and has a slight touch of grey in it. I'm glad, I love them both a lot ^^
Do you like these shades, and especially Rumple's Wiggin ? Did you get the Shrek collection ? :)
And as I love polls, there's a new one on the right sidebar ;) 

Les voici enfin sur mes ongles, ils sont tout sauf semblables ... Yes ! DoiD est vraiment plus foncé et il contient un touche de gris. Je suis ravie, je les aime beaucoup tous les deux ^^
Aimez-vous ces teintes, en particulier Rumple's Wiggin ? Vous avez acheté la collection Shrek ? :)
Et comme j'aime les sondages, il y en a un nouveau dans la sidebar de droite ;)

No comments: