Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Tuesday, October 19, 2010

Catrice - Poison me, Poison you

Hi dear readers !
It's beena long time since I posted some Catrice ... Here's a pretty one !
Poison Me, Poison You is a beautiful dark purple with blue and red shimmer. My pics really don't show it at his best !
As often with Catrice polishes, application was perfect, fast drying :) A must have if you like purples ^^

Hello chers lecteurs !
Ca fait un petit moment que je n'ai plus montré de Catrice ... En voici un joli !
Poison Me, Poison You est un beau violet foncé avec des reflets rouges et bleus. Mes photos ne le rendent pas aussi beau qu'il n'est en réalité ! 
Comme souvent avec les Catrice, l'application est facile avec un temps de séchage correct :) Un must si vous aimez les violets ^^



Before I end this post, I have a question for you. You already know I have less time, but now there's another problem: it's dark when I leave home in the morning, and it's dark when I go back ... Yeah, that's winter ! And I can't take pics of my nails when I'm at work 'cause I work in a pharmaceutical industry and it's forbidden, due to security purposes.
But I have a new phone with a not too bad quality of pics and I could take some pics to show you my NOTD's.
So, what do you prefer ? Less posts (as now), good quality, or some more posts with quick NOTD's and one or two 'regular' posts per week ?
I love to have your advices :) Thanks ^^

Avant de clôturer ce message, j'ai une question pour vous. Vous savez déjà que j'ai moins de temps, mais il y a un nouveau soucis: il fait noir quand je quitte la maison le matin, et il fait noir quand je rentre le soir ... Hé oui, c'est l'hiver ! Et je ne peux pas prendre les photos de mes ongles pendant le travail car je suis dans l'industrie pharmaceutique et pour des raisons de sécurité, les photos sont interdites.
Mais j'ai un nouveau portable avec un qualité photo pas trop moche et je pourrais prendre des photos de mes NOTD. 
Que préférez-vous ? Peu de messages (comme maintenant) avec des photos de bonne qualité, ou un peu plus de posts avec des NOTD rapides et un ou deux billets "habituels" par semaine ?
J'aime connaître vos avis :) Merci !

No comments: