Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Wednesday, September 19, 2012

Red Fruits Yoghurt Nails

Hi dear readers !

So Blogger finally launched their new version definitely ... I was still using the old version, I switched once to the new one and didn't like it at all. Now I'm forced to use it so I hope it will be improved soon. I also hope I won't make too much mistakes in the labels and schedules haha !

On to today's mani, it will be a simple - but pretty - one :)


These nails were made with Saran wrap (or cling film) ! Don't they look like some yoghurt with red fruit pieces in it ? That's what they made me think of :)
I also like the sparkle from the base polish ...

I used China Glaze Ahoy for the base and China Glaze Something Sweet for the second color. That's all !
The Saran wrap method I use is the one explained by Nailed It here. It's so easy :)

Do you like it ? Have you given saran nails a try yet ? :)

Have a nice day :)

Version Française - Cliquez ici Hello les filles !


Ca y est, Blogger a finalement lancé sa nouvelle interface de façon définitive ... J'utilisais toujours l'ancienne version, j'avais testé la nouvelle il y a quelques temps mais je n'aimais vraiment pas. Maintenant je suis obligée d'utiliser cette nouvelle version, j'espère qu'elle s'améliorera avec le temps. J'espère aussi ne pas trop faire d'erreurs de manip dans les labels ou les posts programmés...

Bref, passons à la manucure du jour, assez simple mais plutôt jolie ! A mon goût en tout cas ;)


J'ai obtenu ce résultat avec du "Saran Wrap", soit du film alimentaire ! Je trouve que vu comme ça, on dirait une sorte de yaourt avec des morceaux de fruits rouges dedans ! J'ai aussi beaucoup aimé les particules dorées du vernis de base qui ressortent ...

J'ai utilisé Ahoy de China Glaze en base, et Something Sweet de China Glaze également en seconde couleur. C'est tout !
La méthode du Saran Wrap est très bien expliquée par Nailed It ici. C'est vraiment facile :)

Vous aimez ? Vous avez déjà essayé cette méthode ?

Bonne journée :)

No comments: