Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Saturday, September 22, 2012

Saran Wrap, Stamped

Hi dear readers :)

Remember wednesday's pink saran wrap ? After I did it, I wanted to add some stamping to it. I chose a floral print from Bundle Monster plate BM321 and stamped it in white, using my white Konad special polish.

I really loved the mix between the saran manicure and the cute stamping :)


I think the saran wrap technique is becoming one of my faves ! I can't wait to try it with other combos, especially with some glitters or a metallic base.

What about you, do you like it ?

Have a nice day :)
Version Française - Cliquez ici

Hello :)

Vous vous souvenez de mon saran wrap de mercredi passé ? Après l'avoir réalisé, j'ai voulu y ajouter un peu de stamping. J'ai choisi un motif floral de la plaque Bundle Monster BM321 et du blanc, avec mon habituel vernis Konad blanc.

J'aime beaucoup le mélange du saran avec ce motif plutôt doux :)


Je pense que le saran wrap est en passe de devenir une de mes techniques préférées. J'ai hâte d'essayer d'autres mélanges, en particulier avec des paillettes ou une base métallisée.

Et vous, vous aimez ?

Bonne journée :)

No comments: