Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Sunday, June 2, 2013

Best of You: The Polish Rainbow

Hi dear readers !

During June, I propose you to discover some new polish lovers and bloggers through interviews !

Here's the first participant, The Polish Rainbow !
I hope you'll enjoy reading her answers :)

1. Where are you from ? 
I'm from the lovely country of Croatia.

2. How many polish do you own ? 
136 precisely. I love counting them.

3. Which polish color could you never live without ? 
A really beautiful dark navy blue. I just love that color.

4. What's your favorite nail art technique ? 
I love dotting, it's so easy to do, and it looks beautiful.

5. What's your nail art/polish pet peeve ? 
Water marble technique. I just cant seem to get a result that I'm happy with. I guess I'll have to keep trying until I get it right. :)

6. Do you have a blog ? 
My blog is called The Polish Rainbow http://thepolishrainbow.blogspot.com/

7. What is your favorite part in blogging ? 
I love interacting with other bloggers and nail-enthusiasts, because none of my friends seem to be as nail-crazy as I am. So, it's great to see many girls share my passion for polish ;)

8. Funny and non-polish related question, are you a cat or a dog person ?
Well, I have always considered myself to be a cat person, since I've always had cats, but I also have a dog now and I could never choose between them.



I hope you liked it ! Personnally, I'm in love with her dotted manicure !
Thank you for your participation, Jelena :D

Have a nice day !
Version Française - Cliquez ici
Hello !

Pendant le mois de juin, je vous propose de découvrir de nouvelles nail addicts et bloggeuses à travers leurs interviews !

Voici la première participante, The Polish Rainbow !
J'espère que vous aimerez lire ses réponses :)

1. D'où viens-tu ? 
Je viens du joli pays qu'est la Croatie.

2. Combien de vernis possèdes-tu ? 
136 exactement. J'aime les compter.

3. De quelle couleur de vernis ne pourrais-tu pas te passer ? 
Un beau bleu marine foncé. J'adore cette teinte.

4. Quelle est ta technique de nail art préférée ? 
J'aime le dotting, c'est tellement facile et joli !

5. Quelle est ta bête noire en vernis/nail art ? 
La technique du water marble. Je n'arrive vraiment pas à obtenir un résultat qui me plaise. Je suppose que e dois juste persévérer jusqu'à ce que 'y arrive :)

6. Possèdes-tu un blog ? 
Mon blog s'appelle The Polish Rainbow
http://thepolishrainbow.blogspot.com/

7. Que préfères-tu dans le fait de tenir un blog ? 
J'aime l'interaction avec les autres bloggers et nail addicts, parce qu'aucune de mes amies ne semble aussi dingue des ongles que moi. C'est donc chouette d'avoir beaucoup d'autres filles qui partagent ma passion :)

8. Question fun qui n'a rien à voir, tu es plutôt chats ou chiens ?
Hé bien, je me suis toujours considérée comme un personne à chats, mais maintenant que j'ai également un chien, je ne pourrais pas choisir un des deux.

J'espère que vous avez aimé ! Perso, je suis fan de sa manucure à pois !
Merci pour ta participation, Jelena :D

Bonne journée !

No comments: