Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Tuesday, May 4, 2010

Bourjois - Bikini Pailleté

Hi all :)
In my last post, I told you that I loved the application of Bourjois 1 Second Prune Stellaire so much that I bought another shade.
So, here is Bikini Pailleté !

Bonjour à tous :)
Dans mon dernier message, je vous avais dit que j'aimais tellement l'application de mon vernis Bourjois 1 Seconde Prune Stellaire que j'en avais acheté une autre teinte.
Voici donc Bikini Pailleté !

This one is a very bright pink with tons of fushia and silver glitters. It's hard to capture this color, but believe me, it's a great shade :)
The application was as good as for Prune Stellaire, it has the same kind of flat brush. It also needed two coats instead of the unique coats promised on the bottle.

Celui-ci est un rose très vif, bourré de paillettes fuchsia et argentées. Il est plutôt difficile à prendre en photo mais croyez moi, il est très beau :)
L'application est aussi bonne que pour le Prune Stellaire, ils ont le même pinceau plat. Il a aussi nécessité deux couches contrairement aux promesses de la bouteille.

Do you like it ?
Have a nice week :)

Qu'en pensez-vous ?
Passez une bonne semaine :)

6 comments:

Unknown said...

J'adore cette couleur Ayuu, it looks awesome on your hands, very glam!!

Did you apply a top coat? The shine and the glitter look superb.

Your long nails are beautiful as well

Unknown said...

joli couleur :)

Perles & Paillettes said...

Kami: Thanks a lot ! No, I didn't put any top coat on it. It's the polish natural shine :)

Lily Nail: merci :)

pascale said...

très joli vernis ! et j'adore le nom de ce vernis ! mais pourquoi bikini ?

Sakura said...

Il est vraiment magnifique, tout à fait le style de coloris que j'affectionne, et j'aime bien cette collection de bourjeois ;)

Perles & Paillettes said...

Pascale: je me demande aussi pourquoi Bikini lol ^^

Sakura: moi aussi, je me retiens d'en acheter d'autres quand je les vois xD