Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Thursday, July 8, 2010

Ciaté Paint Pots - Stiletto

Hi all :)
Here the next Ciaté polish I got for review :)
Well, you'll notice something changed in my pics ... My nails length :s I had some major breaking and peeling, so I thought it was time for a complete cut. I needed some time to get used to this length but it's ok, and I'm not crying for my long nails ... They'll grow back :D
You'll see long nails pics again later 'cause i still have some swatches made before I trimmed my nails.

Hello à tous :)
Voici le second vernis Ciaté que j'ai reçu pour tester :)
Bon, vous remarquerez un changement dans mes photos ... La longueur de mes ongles :s J'ai eu pas mal de casse et de dédoublements ces derniers temps, je me suis dit qu'il était temps de tout couper. J'ai eu besoin de temps pour m'habituer à cette longueur, mais ça va, je ne pleure pas pour mes anciens ongles ... Ils repousseront :D
Plus tard, vous reverrez des photos avec mes longs ongles car il me reste quelques swatches d'avant la coupe. 

Stiletto is a gorgeous deep forest green. I don't have any color like that, it's really pretty ! Just as Plastic Fantastic, it applied like butter. Two coats were necessary, and it dried faster than Plastic Fantastic. I think I needed to get used with Ciaté polishes texture and brush :)

Stiletto est un beau vert forêt profond. Je n'ai aucune couleur semblable, c'est vraiment une jolie teinte ! Tout comme Plastic Fantastic, il s'est appliqué à merveille. Deux couches ont été nécessaires et il a seché plus vite que Plastic Fantastic. Je pense qu'il fallait juste le temps que je m'habitue à la texture et aux pinceaux Ciaté :)

Talking about the brush, it's a bit flat, not too thin, it made the application easier.
So, what's your advice ? Do you like that kind of color on nails ?

En parlant du pinceau, il est un peu plat, pas trop fin, il a rendu l'application plus facile.
Qu'en pensez-vous ? Vous aimez ce genre de teinte sur les ongles ? 

Ciaté Paint Pots are available here for 9£ each. They also have a range of nail and hand care products, their polishes are Toluene and Formaldehyde free and none of their products are teste on animals !


les Paint Pots de Ciaté sont disponibles ici pour 9£ chacun. ils ont aussi toute une gamme de soins des mains et des ongles, leurs vernis sont exempts de Toluene et de Formaldehyde et aucun de leur produit n'est testé sur les animaux !



No comments: