Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Wednesday, February 6, 2013

Share your Blog !

Hi dear readers !

I'm sorry, I don't have time today to post some nail pics. I've been busy since I came back from Barcelona, and I even didn't have time to make some swatchicles for my new polishes haha :)

I propose you a little something today, I'd like you to share your blogs in the comments section and next week I'll leave your links in a blog post here :)

Sharing love of polish is great, isn't it ?
You can submit your blog, but even your Facebook page, Tumblr, Instagram account ... (as long as you post your own pics on these)
I also accept beauty and fashion blogs that include nail polish/nail art posts :)

See you next week for a polish lovers round-up :)

Have a nice day !
Version Française - Cliquez ici
Hello !

Désolée, je n'ai pas le temps de mettre de nouvelles photos ce soir. J'ai été fort occupée depuis mon retour de Barcelone, je n'ai même pas eu le temps de faire des swatchicles pour mes nouveaux vernis, c'est pour dire ! xD

Je vous propose donc quelque chose de différent aujourd'hui, je vous invie à partager vos blogs dans les commentaires et la semaine prochaine, je publierai un petit récap de vos blogs :)

N'est-ce pas intéressant de partager notre amour du vernis ? ;)
Vous pouvez soumettre vos blogs, mais aussi les pages Facebook, Tumblr et comptes Instagram (du moment que vous y postiez vos propres photos)
J'accepte aussi les blogs beauté et mode si vous y consacrez quelques articles sur les ongles et le nail art :)

Je vous dis à la semaine prochaine pour le récap :)

Bonne journée !

5 comments:

Kirsty @ Oh! Look at my nails said...

This is brilliant, especially for pretty new bloggers like myself :)

Ohlookatmynails.blogspot.com

Thanks!! xx

Unknown said...

Thanks alot for this idea, still love your blog and your nail arts!

My blog:
Enjoychasingshadows.blogspot.ch

Kisses
Carole

Unknown said...

Thanks for this idea and I still love your blog and nail arts!

My blog:
enjoychasingshadows.blogspot.ch

Kisses
Carole

Unknown said...

http://offtheheezayfreestuff.blogspot.com/

Unknown said...

Hi, I recently discovered your blog today, and I love it. Your manis are creative and so much fun. I'd love to shrare my newbie blog: JessOneMore.blogspot.com

It's all about polish and purses, my two serious vices! LoL. Thanks so much for the opportunity to share my obsessions with you! I'm looking forward to heating frkm you.

Hugs,
Jess
JessOneMore.blogspot.com