Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Friday, July 13, 2012

Soft Purple Stamping

Hi dear readers !

I hope you aren't bored with the new Bundle Monster yet, because I have another stamping made with them !

This is another of my favorite new patterns. It's simple, but I love it a lot and I have other ideas to use it.
This time it's going to be classic, I just stamped the design with tone on tone colors :)


I used two coats of Essence No More Drama as the base and stamped with Catrice Heavy Metallilac and plate BM316

I think it was lovely, basic but still pretty. Heavy Metallilac is great for stamping and shows really gorgeous metallic reflects.

Do you like it ?

Have a nice day :)

Version Française - Cliquez ici

Hello :)

J'espère que vous n'en avez pas marre des nouvelles plaques Bundle Monster, parce que j'ai une autre manucure faite avec à vous montrer !

J'ai utilisé un autre de mes motifs favoris. Il est assez simple, mais je l'aime beaucoup e j'ai déjà d'autres projets pour lui !
Cette fois j'ai fait du classique, un simple stamping avec des couleurs ton sur ton.

J'ai commencé par deux couches d'Essence No More Drama en base puis j'ai stampé avec Catrice Heavy Metallilac et la plaque BM316

J'ai bien aimé ce style, basique mais joli. Heavy Metallilac est parfait pour le stamping et possède de très beaux reflets métalliques.

Vous en pensez quoi ?

Bonne journée :)

No comments: