Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Wednesday, August 1, 2012

July Collage and Holiday Break !

Hi dear readers !

It's time to see last month collage :) I can't believe august is already there ...

Before I show you the collage, I have an important announcement to do. Some of you already know that, I'll be leaving to Spain for holidays this month ! I'm so excited for many reasons, but the main ones are: it will be our first trip together outside of Belgium with my boyfriend, we had a crappy summer until last week and I really need some sun, and finally I'm so tired because of work, I totally need to rest :D

I won't leave the whole month, but I decided to take a break from the blog. Not that I'm not interested into blogging anymore, don't worry, but you know, I used to have a folder with a lot of manicures in advance so I never had to worry for the blog, and lately I had less time for my nails so the folder is totally empty. Which means I have to prepare manis day after day, and I don't like to work like that.
I hope you understand that :)
So this month I'll take some rest, continue to do my nails and I'll be back in september with fresh new manis and more time for myself :D

As I didn't want to leave you alone with nothing at all on the blog, I invited some great bloggers to make guest posts, and you'll also discover who participated in the interviews I set up back in june.
that means you'll have as many post as usual, and you'll be able to discover pretty things made by other nail polish lovers ! Isn't it cool ?

Please give these girls an ovation, and leave them loads of comments :D
The first interview/guest post is scheduled for friday, stay tuned !

I'll still be there to answer your comments, questions, mails ... but it might take a bit longer, I don't know yet if I'll have a wifi connection in our flat in Spain haha :)
Finally the collage, which manicure was your fave this month ? For me it's definitely the hibiscus flowers over gradient :)


Version Française - Cliquez ici
Hello !

C'est l'heure du collage mensuel :) J'ai du mal à croire qu'on est déjjà en août ...


Avant de vous montrer le collage, j'ai une annonce importante à faire. Certaines d'entre vous le savent déjà, je pars bientôt en Espagne pour les vacances ! Je suis super excitée pour différentes raisons, principalement parce que ce seront nos premières vacances en dehors de la Belgique pour mon copain et moi; le temps en Belgique a été pourri jusqu'à la semaine passée donc j'ai VRAIMENT besoin de soleil; et enfin je suis super fatiguée à cause de mon boulot, j'ai besoin de repos :)

Je ne pars pas tout le mois, mais j'ai décidé de prendre un break vis-à-vis du blog. Pas que je m'en désintéresse, loin de là, rassurez-vous ! Mais voilà, d'habitude j'ai un dossier avec toutes mes manucures en avance comme ça je n'avais jamais à "courir" pour le blog, mais ces derniers mois j'ai eu moins de temps libre pour mes ongles et voilà, le dossier est vide. Ce qui veut dire que je dois calculer mes manucures jour après jour et ça, je n'aime pas.
J'espère que vous comprenez cela :)
Donc ce mois c'est décidé, je prends du repos, je vais continuer à faire mes ongles tranquillou et en septembre vous aurez du nouveau contenu tout frais ! Et moi je ne me stresserai pas :D

Comme je ne voulais pas vous laisser toutes seules avec un blog tout vide, j'ai invité quelques bloggeuses à faire des guest posts, et vous découvrirez également qui a participé aux interviews que j'ai lancées en juin deernier.
Il y aura donc des posts aussi souvent que d'habitude, et en prime vous pourrez découvrir les talents d'autres npa ! Sympa, non ?

Faites une ovation aux filles qui participent, et laissez leur pleiiiin de commentaires :D
Le premier post est prévu pour vendredi !

Je serai toujours là pour répondre à vos commentaires, messages, mails ... mais ça risque de prendre un peu plus de temps, je ne sais pas si j'aurai du wifi en Espagne ;)

Et voilà le collage de juillet, quelle manucure vous avez préférée ce mois-ci ? Moi c'étais les fleurs d'hibiscus sur le gradient pêche et rose ^^

1 comment:

Unknown said...

Have a great vaca!!! I kike the flower the best too!