Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Monday, October 1, 2012

September Collage

Hi dear readers ! I can't believe it's already October, time goes by sooo fast ! As each beginning of the month, here my collage for the last one :)
Which manicure did you like the most ? :)

Now on another point, you know that I try to post regularly, but this weekend and today I've been ill and I couldn't prepare something else for today. I didn't even paint my nails ! I hope I'll feel better soon so I can post a little something this wednesday :)

See you soon ;)
Version Française - Cliquez ici
Hello :)

Je n'arrive pas à croire que nous sommes déjà en Octobre, le temps passe tellement vite !
Comme chaque début de mois, voici le collage du mois précédent :)

Quelle manucure avez-vous préférée ?

A part ça, vous savez que j'essaie de poster de façon régulière, mais ce weekend et encore aujourd'hui, j'ai été malade et je n'ai pu préparer d'autre billet pour aujourd'hui. Je n'ai même pas fait mes ongles ! J'espère me sentir mieux très rapidement et poster un petit quelque chose ce mercredi :)

A bientôt :)

No comments: