Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Wednesday, January 9, 2013

Purple Goodness by Kiko

Hi dear readers !

I'm still wanting to clean my untrieds stash, so I decided to wear a wonderful polish from Kiko. It's called Violet Microglitter on their website, but you'll find it as "255" in shops.

255 is a lovely dark purple filled with holo micro glitter. Yummy, isn't it ?
I stamped a little something over it to try my new Konad polish.


This is two coats of Kiko 255, stamped with Konad polish in Pastel Purple using plates Konad m59 and Bundle Monster BM310.

I love that bow pattern, I used to have it on a faux-nad plate but it never worked (the whole plate was a mess) so I decided I had to get the real Konad one ;)
The purple Konad polish is my first pastel from them, I love it too, I'm really stuck to the Konad stuff when it comes to stamping with a creme polish ! I just wish it was a bit more opaque for the bow design, but it's ok.

I hope you like it :)
Have a nice day ^^
Version Française - Cliquez ici

Hello !

Toujours concentrée sur mon objectif de "liquider" mes vernis jamais essayés, voici un très joli vernis de chez Kiko. Sur le site il s'appelle Violet Microglitter, mais en boutique vous le trouverez sous le nom très sexy de "255".

255 est un mauve foncé avec des micro paillettes holographiques. Appétissant, non ?
J'ai stampé un petit quelques chose dessus pour tester mes derniers achats Konad.

Il y a deux couches de Kiko 255 en base, stampé avec le vernis Konad Pastel Purple et les plaques Konad m59 et Bundle Monster BM310.

J'adore ce petit noeud, je l'avais déjà sur une plaque faux-nad mais le motif n'a jamais fonctionné (ni aucun motif de cette fichue plaque en fait) donc je me suis décidée à prendre la vraie plaque Konad.
Le Konad mauve est mon premier pastel chez eux, et j'en suis contente ! Y a rien à faire, quand il s'agit de stamper avec un vernis crème, c'est les vernis originaux Konad que je préfère ! J'aurais juste voulu qu'il soit un peu plus opaque pour le noeud mais c'est déjà pas mal :)

J'espère que vous aimez :)
Bonne journée ^^

1 comment:

Lou is Perfectly Polished said...

Absolutely beautiful. I'm so in love with Kiko polishes - just wish I had easy access to them! The bow accent nail is perfect :) xx