Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Monday, April 29, 2013

Holo Stars

Hi dear readers !

I have some bad news today :( It seems my camera just died. I have to go to the shop tomorrow to if the problem can be sold, but the warranty is over so I don't have a lot of hope.
If it's totally dead, I don't know when I'll be able to afford a new camera. I still have a few pics to show you, but it will only make 3 or 4 posts ^^'
I could show you my manis with my iPhone pics but they are really poor quality :/

Well, I hope it will be ok, I don't want to put the blog on hiatus for a technical problem ! Wait and see, please cross your fingers for my poor little camera ^^

On to today's nails !
I did a simple one last week when I didn't have much time for my nails :) I used only Kiko polishes, and one of my favorite Bundle Monster stamp :)


I used Kiko 381 for the base, except on my middle finger, and Kiko 400 for the stamping and accent nail. The stars were added with Bundle Monster plate BM20 :)

I love those holographic shades from Kiko ! They apply well, they work great for stamping and they are really gorgeous !

What about you, do you like it ?

Have a nice day :)
Version Française - Cliquez ici
Hello !

Mauvaise nouvelle, je pense que mon appareil photo est mort :( Je dois aller au magasin demain voir si ils peuvent résoudre le problème, mais vu que la garantie est passée, je n'espère pas grand chose !
S'il est vraiment fichu, je ne sais pas quand je pourrai m'en offrir un nouveau. J'ai encore quelques photos à vous montrer, mais ça ne fera l'affaire que de 3 ou 4 billets ^^'
Je pourrais envisager de vous montrer mes manucures via l'appareil photo de mon iPhone, mais la qualité est assez médiocre ...

J'espère vraiment pouvoir trouver une solution, je n'ai pas du tout envie de mettre le blog en pause pour un soucis technique ! On verra, en attendant, croisez les doigts pour mon pauvre petit appareil photo ^^

Passons aux ongles du jour !
J'ai fait cette manucure très simple la semaine passée, un jour où je n'avais pas trop le temps :) Je n'ai utilisé que des vernis Kiko, ainsi qu'un motif Bundle Monster que j'aime énormément :)

La base est le Kiko 381, sauf pour le majeur, et les étoiles et l'accent nails sont faits avec le Kiko 400. Le stamping a été réalisé avec la plaque Bundle Monster BM200.

J'aime beaucoup ces vernis holo de chez Kiko ! Ils s'appliquent plutôt bien, marchent à merveille pour le stamping et ont des reflets superbes :)

Et vous, vous aimez ?

Bonne journée !

No comments: