Home About Me Disclosure Nail Care Collection Contact Me Contact Me Subscribe to RSS Feed Follow me on Facebook ! Follow me on Twitter ! Follow me with Bloglovin ! Follow me on Hellocoton ! Follow me on Tumblr ! Follow me on Google+ ! Follow @sugar_nails on Instagram ! Follow me on Pinterest ! Image Map

Tuesday, June 1, 2010

Catrice - Sold Out For Ever

Hi dear readers !
Today I'm going to show you a polish from one my new favorite brands, Catrice ! If you don't know about it, it's a German brand of unexpensive make up available in some countries in Europe (still not in France, as long as I know)
They have a lovely range of nail polishes in various colors, most lacquered or with shimmers. A bottle of these costs 2,50€ (about 3$) and for that price, the quality is good !
For some weeks I tried to collect the whole collection :D I still miss half of it, but today I'm going to introduce you Sold Out For Ever !

Hello chers lecteurs :)
Aujourd'hui, je vais vous montrer un vernis d'une de mes marques préférées, Catrice ! Si vous ne connaissez pas, il s'agit d'une marque de maquillage bon marché Allemande, disponible dans certains pays d'Europe (toujours pas en France, pour ce que j'en sais)
Ils ont une chouette gamme de vernis à ongles de toutes les couleurs, la plupart laqués ou irisés. Une bouteille coûte 2,50€ et pour ce prix, la qualité est vraiment bonne !
Depuis quelques semaines, j'essaie d'avoir la collection complète :D Il me manque encore une bonne moitié, mais aujourd'hui j'ai décidé de vous présenter Sold Out For Ever !
SOFE is a beautiful light green with gold shimmer. It is said to be a dupe for Chanel Jade (which is really sold out for ever, lol) but as I don't own it, I can't do a comparison. Anyway, it applies very well, the formula isn't too thick or too watery, and it stayed 3 days without chipping on my nails, without top coat.
The brush is flat, it reminds a bit of OPI's Pro Wide Brush and I love that !

SOFE est un joli vert clair avec de fines paillettes dorées. Il paraît que c'est un dupe du Chanel Jade (qui lui, est réellement sold out for ever, lol) mais comme je ne le possède pas, je ne peux comparer. Quoi qu'il en soit, l'application est vraiment bonne, la formule n'est pas trop épaisse ni trop aqueuse, et je l'ai gardé 3 jours sans qu'il s'écaille, sans top coat. Le pinceau plat rappeller un peu la Pro Wide Brush d'OPI, ce qui est vraiment sympa !

I really loved to wear this color, even if I'm not used to green shades. It was my first Catrice, but be prepared to see a lot more from them on this blog soon :)

Have a nice day :D

J'ai adoré porter cette couleur, même si je ne suis pas habituée aux teintes vertes. C'était mon premier Catrice, mais préparez vous à voir plus de cette marque sur ce blog très prochainement :)


Passez une bonne journée :D

No comments: